کمپین تبلیغاتی بیمه معلم در راستای کم رنگ کردن مشکلات

شرکت بیمه معلم طرح‌های خاص بیمه‌ای را همزمان با کمپین تبلیغاتی "مشکلات کم‌رنگ می‌شوند" اجرایی می‌کند
کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۴
| |
13742 بازدید

شرکت بیمه معلم طرح‌های خاص بیمه‌ای را همزمان با کمپین تبلیغاتی

 

به گزارش «تابناک»، شرکت بیمه‌ معلم قصد دارد با هدف معرفی خدمات خود به‌عنوان برندی مسئولیت‌پذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطب جایگاه‌سازی کند.

برندی در صنعت بیمه که حواسش [به مخاطب] هست و از او مراقبت می‌کند.

• مراقبت می‌کند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نمانَد!

• حوادث با اینکه قابل پیشگیری‌اند، اما قابل پیش‌بینی نیستند...

• حوادث تلخند و در صورت بروز حادثه، این بیمه‌ها هستند که تلخی حادثه را بی‌اثر و مشکلات پس از آن را، کم‌رنگ می‌کنند.

• بیمه عاملی‌ است که تلخی «ربودن» را به حمایتی از جنس «بودن» تبدیل می‌کند و اضطراب «بدبیاری» را به آرامشی از جنس «یاری» و سختی «درماندگی» را به شیرینی «درمان» پیوند می‌زند.

با بیمه مشکلات کم‌رنگ می‌شوند ،،،

اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت