بازدید 4200

اجرای محدودیت‌های کرونایی در چابهار

فرماندار چابهار گفت: محدودیت های کرونایی با تعطیلی سه گروه شغلی و ممنوعیت تردد از روز ۲۰ اسفند ماه به مدت یک ماه در این شهرستان اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 08 March 2021

به گزارش «تابناک»، رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دلیل شروع موج چهارم کرونا و مشاهده شدن کرونای انگلیسی در استان سیستان و بلوچستان و عدم رعایت مردم و مسافرین که موجب ازدحام اماکن عمومی، تجاری و گردشگری شده است، بندر اقیانوسی چابهار به مدت یک ماه محدود و ورود ممنوع می‌شود.

وی افزود: از همین رو طبق تصمیم ستاد کرونا شهرستان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه ۹۹ سال جاری تا ۲۰ فروردین سال آینده محدودیت و ممنوعیت تردد کلیه خودروهای غیر بومی، فاقد مجوز و ورود مسافرین و گردشگران به شهرستان چابهار ممنوع است.

فرماندار چابهار ادامه داد: در صورت مشاهده خودروهای فوق طبق مصوبات ستاد ملی کرونا کشور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توسط پلیس بین راهی و پلیس راهور در سطح شهرستان چابهار لحاظ و برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونا شهرستان چابهار مبنی بر تعطیلی کلیه بازارها و پاساژهای منطقه آزاد، بازارهای سنتی و دکه بازارها، تصریح کرد: طبق مصوبات جلسه امروز، در مدت یک ماه تعریف شده کلیه بازارها و پاساژها تعطیل خواهند شد.

بامری گفت: طی این یک ماه از پذیرش مهمان و مسافر در مهمانسراهای ادارات، مدارس و خانه معلم‌ها در سطح شهرستان چابهار خودداری می‌شود و در صورت مشاهده طبق مصوبات ستاد کرونا و تصمیمات شورای تأمین شهرستان و دستورات قضائی با مدیر متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: محدودیت تردد کلیه خودروهای فاقد مجوز و پلاک‌های غیر بومی، به صورت گسترده از سه نقطه استان شامل پلیس راه نیکشهر، پلیس راه «جکیگور»، شهرستان راسک، پاسگاه «زرآباد» و «بیردف» شهرستان کنارک به منظور جلوگیری از ورود مسافرین و گردشگران به مقصد شهرستان چابهار اعمال می‌شود.

فرماندار چابهار ادامه داد: پروازهای ورودی فرودگاه بین‌المللی کنارک از اقصی نقاط کشور به چابهار از طریق ستاد ملی‌کرونا و شرکت هواپیمایی کشوری محدود خواهد شد.

وی افزود: محدود کردن ناوگان عمومی و بین شهری، به منظور حمل بار و مسافر به شهرستان چابهار از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز از تاریخ فوق اتخاذ می‌شود.

بامری تاکید کرد: همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ستاد کرونا یک اصل مهم و اساسی است که برای حفظ سلامتی آنها و جامعه بسیار حائز اهمیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار