بازدید 4600

افزايش شدید ميزان كشف مشروب در گيلان

به گزارش فارس مهرداد مهرگان افزود: مكان‌هايي كه مشروبات الكلي توزيع مي‌كردند پلمب شدند كه در اين‌باره 14 درصد افزايش پلمب نسبت به سال گذشته داريم.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱ 13 June 2010
رئيس پليس امنيت عمومي گيلان از افزايش73 درصدي كشف مشروبات الكلي از ابتداي سال جاري تا كنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش فارس مهرداد مهرگان افزود: مكان‌هايي كه مشروبات الكلي توزيع مي‌كردند پلمب شدند كه در اين‌باره 14 درصد افزايش پلمب نسبت به سال گذشته داريم.

وي با اشاره به افزايش 18 درصدي انهدام باند تهيه و توزيع مشروبات الكلي در گيلان اظهار داشت: امسال دستگير شدگان در ارتباط با مشروبات الكلي 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.

مهرگان رويكرد پليس امنيت عمومي را مقابله با باندهاي تهيه و توزيع كنندگان مشروبات الكلي عنوان كرد و گفت: شبكه‌هاي وارد كننده مشروبات الكلي از مرزهاي غربي كشور و كارگاه‌هاي توليد مشروبات الكلي در استان جزو دستگير شدگان هستند.

رئيس پليس امنيت عمومي گيلان با بيان اينكه تلاش مي‌شود با شبكه‌هاي قاچاق مشروبات الكلي قبل از توزيع در جامعه برخورد شود، تصريح كرد: در موارد متعدد ديده شده از زمان توليد مشروبات الكلي و ورود آن به داخل كشور يك دوره زماني پنج تا شش روزه بوده و نشان دهنده فعاليت‌هاي شبكه‌هاي معاندي است كه قصد دارند به نوعي زمينه تخريب جوانان را فراهم كنند و بايد در اين‌باره حساسيت ويژه‌اي داشته باشيم.

وي با تاكيد بر اينكه مشروبات الكلي پس از مواد مخدر از ابزارهايي است كه دشمنان براي تخريب جوانان استفاده مي‌كنند، خاطرنشان كرد: قاچاق مشروبات الكلي پس از مواد مخدر به عنوان حربه‌اي است كه دشمنان براي استحاله ارزش‌ها از آن استفاده مي‌كنند.

مهرگان توزيع محصولات ضد فرهنگي را از جمله برنامه‌هاي هدفمند دشمنان بيان كرد و افزود: با اين مسئله نيز بايد قاطعانه برخورد شود.

رئيس پليس امنيت عمومي گيلان با قدرداني از مقام‌هاي قضايي استان مبني بر صدور احكام مناسب و بازدارنده براي شبكه‌هاي تهيه و توزيع مشروبات الكلي گفت: براي شبكه‌هاي تهيه و توزيع مشروبات الكلي كه تكرار جرم داشته باشند معمولاً جريمه‌هاي سنگيني در نظر گرفته مي‌شود.

وي ادامه داد: علاوه بر جريمه تهيه و توزيع مشروبات الكلي، در ارتباط با اجناس قاچاق نيز براي آنها جريمه در نظر گرفته مي‌شود.

مهرگان تصريح كرد: مصرف كنندگان مشروبات الكلي اگر جرايمي مانند تخلفات رانندگي و نزاع ناشي از مصرف اين مواد انجام دهند، اشد مجازات كه در قانون پيش‌بيني شده براي آنها در نظر گرفته مي‌شود.
رئيس پليس امنيت عمومي گيلان با بيان اينكه اولويت كار ما در بحث مبارزه با تهيه و توزيع كنندگان مشروبات الكلي است، خاطرنشان كرد: اجاز نمي‌دهيم كه چنين منكراتي بخواهد در سطح جامعه پخش و توزيع شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر