بازدید 4290

قیمت سکه امروز یکشنبه ۱۷ اسفندماه ۹۹

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 07 March 2021

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران امروز (یکشنبه) با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، به ارزش ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون  و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵ هزار تومان و هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۳۹۸ هزار تومان رسید.

اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۷۰۰ دلار و ۵۸ سنت فروخته شد. پس از انتشار گزارش های امیدوارکننده از بازار کار آمریکا که سبب ترمیم دلار و بالا رفتن سوددهی اوراق قرضه شد، قیمت طلا روز جمعه به پایین ترین رقم در طی ۹ ماه گذشته رسید 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی