بازدید 10646
۲

قالیباف: در تصویب بودجه همکاری خوبی با دولت داشتیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین شیفت کاری مجلس در راستای تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: همکاری خوبی با دولت داشتیم و تا جایی که می‌توانستیم به سمت عدالت حرکت کردیم.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲ 07 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در سومین و آخرین شیفت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد از همه همکاران نماینده تشکر کنم. این عزیزان در این مدت به صورت شبانه‌روزی چه در صحن و چه در کمیسیون‌های تخصصی زحمت کشیدند. نمایندگان در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغال و تولید، انضباط و شفافیت مالی تا جایی که مقدور بود به سمت عدالت حرکت کردند.

رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ما در بحث کالا‌های اساسی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، بهداشت و سلامت با ارز ۴۲۰۰ تومانی با دولت همکاری خوبی داشتیم و بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به پایان رساندیم. این لایحه به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و نتیجه آن را می‌بینیم.

قالیباف در پایان جلسه از خانواده‌های نمایندگان مجلس، فق‌های و حقوق‌دان‌های شورای نگهبان، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، هیات دولت، معاونت قوانین مجلس، اداره کل کمیسیون‌های صحن، دبیران صحن، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونت اجرایی، معاونت نظارت، اداره کل دفاتر نمایندگان، تدارکات و خدمات مجلس، نیروی انتظامی حاضر در صحن، دست اندرکاران رادیو فرهنگ، روابط عمومی امور خبری و همه خبرنگاران خبرگزای‌های رسمی و سایت‌های خبری تقدیر و تشکر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جهت حرکت تان درست نیست. اولویت هایتان ناامید کننده است. چیزهای ساده را نمی فهمید... آیا قصد سقوط دارید؟
البته بیشترین همکاری از جیب مردم بود. نتیجه مجلس ۲۰ درصدی همین میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان