بازدید 7988
۵

حمله شدید افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۱۰۳۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 06 March 2021

سرپرست پرسپولیس بعد از بازی این تیم با نفت آبادان صحبت هایی عنوان کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس با نفت آبادان گفت: بحث فنی را باید کادرفنی توضیح دهد، گله ای که دارم از فدراسیون فوتبال است، ما فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اشتباهات گذشته تکرار نمی شود ولی متاسفانه الان می بینیم در حق پرسپولیس بزرگ کم لطفی شده است. به دوستان کمیته تعیین وضعیت یادآوری می کنم که اگر قرار است ایراد و اشکال را رسیدگی کنند، بحث اینکه پنجره ما چرا بسته شده فکر میکنم پنج هزار مربی، بازیکن، سرپرست همه نسبت به تیم های قبلی شان معترض هستند و طلب دارند و الان چه چیزی شده به یکباره آقایان دارند برای پرسپولیس قانون را اجرا می کنند. الان در خود پرسپولیس ما، اکثر کادرفنی و بازیکنان از باشگاه های قبلی شان طلب دارند چرا به این رسیدگی نمی کنند؟ زورشان فقط به پرسپولیس رسیده است؟ نمی دانم به کی باید بگوییم، ما از آسیا توانستیم پنجره مان را باز کنیم چرا اینجا زورمان نمی رسد.

در این حین خبرنگار پرسید"یعنی معتقدید برای باشگاه های دیگر همکاری شده؟" پیروانی پاسخ داد: این مورد نسبت به باشگاه های دیگر هم بوده، من می گویم پرسپولیس که زورش رسید از آسیا پنجره اش را باز کند اما در داخل می خواهند قانون را اجرا کنند، چرا برای بقیه تیم ها قانون را رعایت نمی کنند؟ چرا نسبت به تیم های دیگر که عرض کردم، سرمربی ما از 5 جای دیگر طلب دارد، خب اگر زورتان می رسد بروید این ها را بگیرید تمام قانون دارد اجرا می شود؟ بحث پروتکل، سازمان لیگ می گوید با چارتر بروید. کدام یک جز دو سه تیم لیگ برتری با چارتر می روند، کدام تیم هر یک هفته ده روز تست کرونا می دهد؟ فقط از راه دور نشسته اند کنترل می کنند آخر اینکه نشد؟ با اعصاب ما بازی کردند.

وی در مورد ترابی گفت: ترابی تا 5 دقیقه قبل بازی نمی داند بازی می کند یا نه. او را به آبادان آوردیم، می خواهیم بگوییم برادر، دوست عزیز، قانون را می خواهند اجرا کنند ما حرفی نداریم ولی آیا برای همه اجرا می کنند؟ تیم لیگ یکی بوده تیم را فروخته اند بدون اینکه یک ریال به بازیکنش بدهد امتیازش را فروخته است آیا زورتان به آنها رسید؟ فقط می خواهید بگویید در مقابل پرسپولیس ایستادید؟ من می دانم دست به دست هم داده اید این تیم نتیجه نگیرد ولی ما پرسپولیس هستیم، سالیان سال است که حرف و حدیث پشتمان زیاد است ولی بدانید ما با قدرت می آییم و با قدرت هستیم و قهرمانی دیگر را هم می آوریم ولی شما که دنبال وضع قانون هستید و می خواهید قانون را اجرا کنید همه را به یک چشم نگاه کنید. آقای کمیته تعیین وضعیت این نیست که بیایید فقط در حق پرسپولیس بگویید قانون اجرا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
متاسفانه مسولین جدید فدراسیون به دنبال تنش زایی هستند یکی به این احمقها بگوید الان کشور و فوتبال ما بع تنش زدایی نیاز دارد و آرامش. در حالی که با حجمه آمریکا و هم پیمانان زبونش در منطقه روبرو هستیم فدراسیون و ریس جدیدش باید بفهمند ایجاد تنش به ضرر کشور است.... اگر بدنبال بالا آوردن تیم استقلال هستند یک جا بخرند و به این تیم بدهند تمام...... پرسپولیس هواداران زیادی دارد و نجیب.
البته بدانید تجابت حد و اندازه دارد....
مرد باشید یک مساوی که اینهمه جزع فزع ندارد!
تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها
بابا مسعود به زودی یه سورپرایز دیگه جور میکنه ناراحت نباش اخرش
دقیقا با دشمنی با پر سپولیس و ضربه زدن به این تیم عد های عقده گشایی کرده و هویت پیدا می کنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل