بازدید 4815

چرا باید هاست و سرور مجازی از هلند بخریم؟

کد خبر: ۱۰۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 16 June 2021

اگر تصمیم به راه اندازی یک وبسایت برای خود گرفته‌اید، حتماً می‌دانید که خرید هاست یا سرور مجازی، از مهم‌ترین اصول آن است. به عبارت دیگر بدون خرید هاست و یا سرور مجازی، راه اندازی یک سایت، امری محال است. از آنجایی  که اکثر افراد، سایت را با هدف ارائه خدمات و محصولات خود به دیگر افراد، راه اندازی می‌کنند، بنابراین کسب رتبه بالا برای آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با خرید سرور هلند ، می‌توان آن را تجربه نمود. به طور کلی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کسب رتبه بالا در نتایج گوگل و یا بهتر بگوییم سئو سایت، سرعت وبسایت‌ها می‌باشد.

چرا باید هاست و سرور مجازی از هلند بخریم؟

از جمله ویژگی‌های یک‌ هاست خوب می‌توان به همیشه در دسترس بودن، سرعت و امنیت آن اشاره نمود که موجب می‌شود، سایت بتواند به جایگاه خوبی در نتایج گوگل برسد. مدیران وبسایت‌ها با توجه به تفاوت ‌هاست و سرور مجازی، تصمیم به خریداری یکی از آن‌ها برای راه اندازی وبسایت خود می‌گیرند.

اما چرا خرید سرور هلند؟

اگر می‌خواهید به کامپیوتری با منابع زیاد و هزینه کم، دسترسی پیدا نمایید، ما به شما خرید سرور مجازی هلند را توصیه می‌کنیم. دلیل آن هم این است که VPS هلند، حساسیت بسیار کمی نسبت به مواردی اعم از ابیوز، پورت اسکن، کپی رایت و نرم افزارهای کرک شده دارد. در واقع با خرید VPS هلند ، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس‌ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.  همچنین سرور مجازی هلند برای میزبانی سایت روی هارد اس اس دی (SSD) بسیار مناسب است؛ همین امر محبوبیت آن را در میان کاربران، دو چندان کرده‌است.

 

 

به طور کلی کشور هلند از جمله کشورهای توسعه یافته اروپایی در علوم کامپیوتر است که به دلیل برخورداری از دیتاسنترهای بسیار قدرتمند و بروز و همچنین فاصله آن از کشورمان ایران، سرورهای مجازی که در این کشور، قرار گرفته، سرعت بسیار بالایی درانتقال داده‌ها دارند. 

برند نیراکلاود

اگر تصمیم به خرید سرور هلند را گرفته‌اید، می‌توانید روی کمک نیراکلاود، حساب کنید و وبسایت خود را راه اندازی کنید.

رایان پردازش نیرا از سال 1389، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی، سرور ابری، سرور اختصاصی، میزبانی وب و هاست وردپرس آغاز نمود.

نیراکلاود، خدمات خود که شامل ارائه ‌هاست و سرور مجازی هلند می‌باشد را با نازلترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان، قرار می‌دهد. همچنین استفاده از خدمات رایان پردازش نیرا مزیت‌هایی دیگری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ارائه منابع اختصاصی، کنترل پنل مدیریتی کامل، ارائه معتبرترین دیتاسنترها، استفاده از VMWare و زیرساخت‌های ابری و شبکه‌ای اشاره کرد.

از آنجایی که رایان پردازش نیرا، سرورهای مجازی هلند را در یکی از معتبرترین دیتاسنترها به کاربران خود ارائه می‌دهد، کیفیت و پایداری بسیار مناسبی دارند که بسیار ارزشمند است.

نیراکلاود همچنین از بروزترین نرم افزارها و سخت افزارها برای ارائه سرور مجازی هلند به مشتریان خود، استفاده می‌کند، بنابراین با خرید سرور هلند از رایان پردازش نیرا، می‌توانید به دل دنیای مجازی، سفر کنید. و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم، تأثیرهاست و سرور مجازی بر کسب رتبه بالا در نتایج گوگل را بیان کنیم و سپس دلایل خرید هاست و سرور مجازی از هلند را نیز بررسی نماییم تا در صورتی که تصمیم به راه اندازی وبسایت گرفته‌اید، بتوانید با خرید بهترین‌ هاست و یا سرور مجازی، در مدت زمان کوتاهی، رتبه خوبی در نتایج موتورهای جستجو کسب نمایید. از اینکه وقت ارزشمندتان را برای مطالعه این مطلب، صرف نمودید، بی‌نهایت متشکریم. اکنون در پایان این مقاله، شما عزیزان می‌توانید سؤالات و یا تجربیات خود از خرید هاست و سرور مجازی هلند را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر