بازدید 13454
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا پانزدهم اسفند ۹۹/ جان باختن ۸۱ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۳۶۷ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۶۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 05 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۷۳ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۷۰۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۷۳ هزار و ۴۷۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و ۵۱۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۶۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اعلام کاندیداتوری دکتر سعید محمد بر ملت مبارک.

شاید مدیریت افتضاح کرونایی با تغییر دولت و آمدن یک فرد باسواد و اهل کار بهتر شود و مردم نفس راحتی بکشند

از این دولت که خیری ندیدیم
اقا یه مطلب برای من جای تعجب دارد بنده به مطب چند پزشک مراجعه داشتم خوداقایان پزشک بدون ماسک بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
واکسن زدند ولی باید ماسک هم بزنند چون ممکنه ناقل باشند و خودشون به کرونا مبتلا نشوند
با واردات یک میلیون دوز در ماه که هنوز به این تعداد نرسیده چند ماه نیاز داریم که مردم بتوانند همگی دوز اول را استفاده کنند و دوز دوم بماند همینطوری می خواهند مقابل کنند با کرونا تا این واکسن ها تولید یا وارد شود این ویروس انقدر جهش کرده که دیگر باید واگسن جدید بسازند پس حالا حالاها ما توی نوبت نشستیم نه توی نوبت واکسن بلکه توی نوبت مردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
منتظر نشین، عزرائیل خودش میدونه کی بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
آقا محسن شما که تو بلزیکی، شما چرا تو نوبت مردن نشستی؟ ما مشکل نداریم. آمریکا که سازنده است، 4 برابر ما
جمعیت دارد، روزانه 30 برابر ما فوتی دارد. باید دستورالعملها را رعایت کرد و با امید این شاءالله همه باه این مشکل را رفع می کنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار