بازدید 22373
سرانجام مدیران باشگاه شرط فرهاد را پذیرفتند

مجیدی با قرارداد دو سال‌ونیمه سرمربی استقلال شد

مجیدی بعداز چانه‌زنی طولانی وکیلش با مدیران باشگاه و نشاندن خواسته‌اش به کرسی، دقایقی پیش با حضور در محل باشگاه استقلال، رسما قراردادش را امضا کرد تا تیم را آماده بازی با فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر کند.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 03 March 2021

پس از چانه‌زنی‌های چندساعته مدیر برنامه مجیدی با باشگاه، سرانجام فرهاد رسما با امضای قراردادی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ از صبح امروز با وجود مصوبه هیات مدیره و اختیار به مدیرعامل برای عقد قرارداد با مجیدی، حرف و حدیث‌هایی از اختلاف در جزییات قرارداد بین دو طرف منتشر شده بود؛ اما در نهایت فرهاد مجیدی به خواسته مدنظرش رسید و تا پایان لیگ بیست و دوم با استقلال بست.

امضای قراردادی بلندمدت تا پایان فصل آتی، می‌تواند انتقادهایی را علیه مدیران تصمیم گیرنده به همراه داشته باشد.

مجیدی با قرارداد ۲سال‌ونیمه سرمربی استقلال شد

استارت فرهاد با جدال حیثیتی مقابل نکونام 

پس از استعفای محمود فکری از سمت سرمربی‌گری استقلال، مدیران باشگاه سراغ قلعه‌نویی و جواد نکونام رفتند اما دو باشگاه گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با انتقال سرمربی خود به تیم بحران زده تهرانی شدیدا مخالفت کرده بودند.

با این اوصاف فرهاد مجیدی تنها گزینه باقی مانده بود و سرانجام با نشاندن حرف خود به کرسی، با بستن قراردادی دو و نیم ساله برای سومین بار، سکان سرمربی‌گری و هدایت تیم فوتبال استقلال را در دست گرفت.

مجیدی پس از مذاکره ابتدایی در روزهای اخیر، روز چهارشنبه سیزدهم اسفند (امروز) در دفتر خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه حاضر شد و طی جلسه‌ای با مدیران این باشگاه ـ که تا ساعت ۱۵ به طول انجامید ـ توافق کرد که هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشته باشد.

مجیدی دقایقی پیش پس از توافق اولیه با حضور در محل باشگاه استقلال، رسما قراردادش را امضا کرد تا تیم استقلال را آماده بازی با فولاد خوزستان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر کند. تقابل با فولاد به دلیل دعواهای شدید پیش آمده در مصاف جنجالی نیم فصل اول به میزبانی اهواز، بسیار حساس شده است و آبی‌ها توقع دارند، در تهران انتقام شکست در خوزستان را از فولاد و نکونام بگیرند.

فرهاد مجیدی در دی ماه ۱۳۹۷ به عنوان دستیار شفر و مربی در استقلال آغار به کار کرد. در ادامه فصل و به دنبال نتایج ضعیف شفر، وی از کار برکنار شد و مجیدی روز نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل برگزیده شد.

با پایان فصل و شروع رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۹۹-۱۳۹۸ و روی کار آمدن استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال، مجیدی بار دیگر به عنوان دستیار در سمت خود ابقا شد تا اینکه با جدایی استراماچونی از استقلال به دلیل مشکلات مالی، مجیدی بار دیگر به عنوان سرمربی استقلال فعالیت کرد و در نهایت به دلیل اختلاف با سعادتمند، مدیر عامل وقت استقلال از مربیگری این تیم کنار کشید.

مجیدی با قرارداد ۲سال‌ونیمه سرمربی استقلال شد

پیش از این و تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر، محمود فکری، سرمربی استقلال بود که در پی کسب نتایج پر فراز و نشیب و در نتیجه فشار هواداران و پس از توافق با هیات مدیره روز سه‌شنبه (دیروز) مجبور به استعفا شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
چقدر موضوع فوتبال در این شرایط اقتصادی که مردم به سختی در حال زندگی کردن هستند شده تیتر اول تابناک؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
صرفا برای انحراف افکار عمومی از مسائل اصلی جامعه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
هیات رییسه از جیب بیت المال پرداخت می کنند آقای مجیدی هم دو سال و نیم چپاند.
با کله افتاد توی عسل دو سال و نیم.
دو روز دیگه اینو برکنار میکنن دوباره فکری رو میارن بعد از چند وقت فکری رو برکنار میکنن مجیدی رو میارن. ...
مبارک باشد وپر از پیروزی واما اقای مجیدی باقاطعیت وبه دور ازاحساسات از بزرگان با تجربه کمک بگیرند وما هواداران هم باید به ایشان زمان ومدت بدهیم زود احساساتی نشویم ودست اخر انشاالله که وزیران پرسپولیسی دست اندرکار خدا را بالای سر خود ببینند واگر قرار است کمکی بکنند به هردوتیم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
همین تفکرات باعث نابودی تیم استقلال شد.یکبار برای همیشه توهم رو کنار بزارید و تلاش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
تا وریا غفوری، حاشیه‌ها، باندبازی‌ها و هواداران قومیتی‌اش در استقلال هستند، تاج کبیر فوتبال ایران، روی آرامش را نخواهد دید.
استقلال را مسخره خودشان کرده اند. این می آید و آن میرود ؛ تیم از جایش تکان نمیخورد .
حالا این چی از فکری بیشتر داره که هر دم میرن سراغش....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
زود قهر می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
لطفاً ببند گاله رو
صورت مسئله رو پاک کردند.
تیم های ایران به مدیریت منضبط و بدور از حاشیه ، علمی و درآمدساز نیاز دارند.
فکری وارد حاشیه شد و بجای جنگیدن در زمین انرژی خود را در خارج از زمین تلف کرد. مجیدی هم همینگونه بود و خواهد بود.
میدانم در شرایط کنونی این تصمیم احساسی به تیم انرژی میدهد ولی بدانید که فقط صورت مسئله را پاک کردید.
چرا مشکلات فوتبال ایران همیشه دور باطل را همانند بقیه حاکمیت دنبال میکنند سوالی است که جواب آن در حضور افراد نامرتبط در فوتبال است. مردم نگران تیمهای خود هستند.
جالبه هم پرسپولیسیها هم استقلالیها از انتخاب مجیدی خوشحال شدند
فقط امیدواریم وسطش قهر نکنه دوباره بره گند بخوره به باشگاه و تیم! البته مدیریت فشل هم بی تقصیر نبوده در ناکامی های عمدی استقلال در دو سه سال گذشته
۵ تا به تیم قلعه نویی زدیم ۵ تاهم برای تیم فرهاد میذاریم کنار (:
دوباره جناب «هیس» برگشت !!!
مبارک باشه فرهاد دوست داشتنی.
سابقه فرهاد مجیدی نشان میدهد که آدمی زود رنج و دمدمی مزاج است و لذا بعید نمیدانم که چند ماه دیگر، باز هم قهر کند و برود
مدیران منصوب وزیر دارن کاری میکنند که تا چند سال بعد از وزارت هم خیالشون از شرایط بد استقلال راحت باشه والا چرا باید قرارداد 2.5 ساله ببندند مگه قحط مربیه ؟؟؟؟؟
بااین اوضاع استقلال حالا حالا ها باید تاوان یتیم بودنش رو بده !!!!
سلام به همه دوست داران استقلال. در اینکه آقای مجیدی یکی ازبازیکنان افتخار آفرین تیم محبوب استقلال هست شکی نیست اما هرگز اسطوره استقلال نیست.اسطوره استقلال ناصر خان حجازی است.اسطوره استقلال منصور خان پورحیدری است که پای استقلال از همه چیز خودگذشتند وبرای سر بلندی این تیم چه فداکاری ها که نکردند.یادمون نرفته چندسال قبل زمان مربیگری آقای مظلومی در۵ هفته پایانی لیگ چه بر سر استقلالی که ۲۳هفته صدرنشین لیگ بود آورد.فینال جام حذفی سال گذشته با تراکتور را بیاد دارید.آقای مجیدی جزو کسانی است که بجای اینکه به جایگاهشان اعتبار ببخشند سعی در گرفتن اعتبار ازموقعیتشان دارند. من فکر میکنم استقلال با ایشان به آن جایگاهی که لیاقت آنرا دارد نخواهد رسید واین جای بسی تاسف است. امیدوارم استقلال عزیزم همیشه سرفراز و سربلند باشد.ان شاءالله
کسی که به بهانه مذاکره با استراماچونی قبل از لیگ آسیا استقلال رو ترک کرد حالا خودش تمام این مدت در حال مذاکره با استقلال بود.
کسی هم دوران بازیگری و هم مربی گری استقلال و ترک رده اصلا قابل اعتماد نیست و آوردنش اشتباه بود.
و شیر فرهاد آمد
چراکامنتهارامنتشر نمیکنید ؟
خنده دار است مدير برنامه ها يا وكيل مجيدي ، مورچه چيه كه كله پاچه اش باشه مجيدي كه سري قبل بركنار شد چقدر بالا و پايين پريد و همه را بد و بيراه گفت
من به عکسهای ورزشی خیلی دقت میکنم و خیلی با موارد مشابه خارجی مقایسه میکنم. واقعا عجیبه که حاصل کار عکاسان عزیز ورزشی، عکسهایی است که به جای انتقال هیجان، سرعت و مفهوم ورزش، افراد را در عجیبترین و بعضا در مضحکترین وضعیتها نمایش می دهد!!! انگاری روی عمد انجام می شود! همین عکس را ببینید! اجازه می خواهم منصف باشم و این موضوع را به نابلدی بعضی از دوستان نسبت بدهم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان