بازدید 8598

مهين شهابي دوباره به کما رفت

پس ازآن پزشک معالج مادرم از من خواست تا رضايت خود را براي تزريق غذا از راه معده مادرم را بدهم که بنده با اين موضوع مخالفت کردم و حاضر نيستم مادرم بيش از اين عذاب بکشد.شهابي در پايان از همه مردم هنر دوست ايران خواست براي شفاي هر چه زودترمهين شهابي دعا کنند.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵ 12 June 2010
مهين شهابي بازيگر پيشکسوت تئاتر، تلو يزيون و سينما که از تاريخ 19 اسفند ماه سال گذشته به علت بيماري تومور مغزي در يکي از بيمارستان هاي تهران بستري است دوباره به کما رفت.
   
آرزو شهابي دختر مهين شهابي در گفت و گو با ايرنا ضمن بيان مطلب فوق افزود: مادرم پيش از اين از طريق بيني غذا مصرف مي کرد که روز گذشته اين امر با مشکل مواجه شد و اين موضوع تشنج شديد مهين شهابي را دربرداشت.

وي افزود: پس ازآن پزشک معالج مادرم از من خواست تا رضايت خود را براي تزريق غذا از راه معده مادرم را بدهم که بنده با اين موضوع مخالفت کردم و حاضر نيستم مادرم بيش از اين عذاب بکشد.
شهابي در پايان از همه مردم هنر دوست ايران خواست براي شفاي هر چه زودترمهين شهابي دعا کنند.

به گزارش خبرنگار سينمايي ايرنا، مهين شهابي با 76سال سن، روز 19 اسفند ماه سال 88به علت کليه درد در يکي از بيمارستان هاي تهران بستري شد که پس از آزمايشات به عمل آمده، پزشکان بيماري اين هنرمند را تومور مغزي(سرطان ) تشخيص دادند.

به گفته پزشکان به علت بدخيم بودن بيماري اين هنرمند، امکان عمل جراحي وجود ندارد و بايد با استفاده از دارو درمان شود.

مهين نيک طبع مشهور به مهين شهابي، (متولد 1315 تهران) بازيگر سينماي ايران است. پدرش نظامي و همسرش نويسنده، شاعر و آهنگساز بود. وي براي اولين بار در دوره دبيرستان چند نمايش را به شکل آماتور بازي کرد و بعد از ازدواج به استخدام وزارت فرهنگ و هنر درآمد. همزمان در تئاتر سنگلج به ايفاي نقش مي‌پرداخت.

او در فيلم هاي بسياري همچون: «شيلات»، «مزدوران»، «مأموريت»، «پنجره»، «روز ديدار»، «شهر لاجوردي»، «بگذار زندگي کنم» و «گل مريم» ايفاي نقش نمود. مدتي هم گوينده راديو بود. او اکنون بازنشسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی