بازدید 1604

مشترکان کم مصرف جايزه مي‌گيرند

کد خبر: ۱۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۰ 12 June 2010
محمد بهزاد معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي گفت: مشترکان خانگي کم مصرف در صورت رعايت الگوي مصرف برق، جايزه مي‌گيرند.

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي در گفت‌وگو با مهر گفت: با توجه به نزديک شدن به پيک مصرف برق تابستان، آن دسته از مشترکاني که رعايت الگوي مصرف را کرده و در جرگه کم مصرف‌ها قرار مي‌گيرند، جايزه دريافت خواهند کرد.

وي افزود: هنوز زمان پرداخت اين جايزه‌ها و انواع آن مشخص نيست البته تلاش وزارت نيرو اين است که با حمايت از ساخت و توليد وسايل کم مصرف، خانوارها را از دستيابي به اين تجهيزات کاهنده مصرف بهره مند سازد.

معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي نسبت به انتقال پيک مصرف شب به روز هشدار داد و افزود: با ورود وسائل پرمصرف سرمايشي به بازار و استفاده برخي از خانوارها از آن، متاسفانه مشاهده مي‌شود که پيک مصرف شب در حال انتقال به روز است که بايد براي آن چاره‌انديشي کرد.

بهزاد، کولرهاي گازي را از جمله وسايلي دانست که به راحتي مي‌تواند مشترکان را در زمره پرمصرف‌ها قرار دهد و تصريح کرد: مشترکان بايد در نظر داشته باشند که استفاده از کولرهاي گازي در روز مي‌تواند به راحتي مشترکان در مناطق عادي را در زمره پرمصرف‌ها قرار دهد، اين درحالي است که از پانزدهم تيرماه، جرايم سنگيني براي مشترکان پرمصرف اعمال خواهد شد و حتي در مواردي قيمت برق را به قيمت تمام شده در قبوض آنها مي‌رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار