بازدید 12022
۷

ارائه پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام

تروئیکای اروپا با حمایت از موضع آمریکا برای تصویب قطعنامه‌ای در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، پیش‌نویس این قطعنامه را به نمایندگان ۳۵ کشور عضو شورا ارائه دادند.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 02 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از خبرگزاری فرانسه، تروئیکای اروپا با حمایت از موضع آمریکا برای تصویب قطعنامه‌ای در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران، پیش‌نویس این قطعنامه را به نمایندگان ۳۵ کشور عضو شورا ارائه دادند.

آلمان، آنگلیس و فرانسه با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، در این قطعنامه نسبت به آنچه عدم ارائه توضیح قابل قبول از سوی تهران درباره ذرات اورانیوم یافت‌شده در دو سایت سابق هسته‌ای ایران خوانده‌اند، ابراز «نگرانی عمیق» کرده‌اند.

این سه کشور اروپایی همچنین خواستار بازگشت کامل ایران به تعهدات برجامی خود شده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
یا دروغ نگید. یا درست پاکسازی کنید.
مشکل اینه که در همه جا برای استخدام پارتی مهم تر است. بنابراین افراد شایسته انتخاب نمی شوند. اکثر فارغ التحصیل های دانشگاه های برتر از ایران می روند و .....
ما که همیشه گوشه رینگ بودیم و مشت خوردیم ولی این اروپاییها هم خیلی نون به نرخ روز خور هستن! الانم که رفیقشون رئیس جمهور آمریکا شده لحظه ای تنهاش نمیذارن!
چرا میگید ضد ایرانی ؟؟ بفرمایید ضد بمب اتم ! ملت چه کاره هستند
اوضاع دستگاه امنیتی بدتر از افتضاح است. از کجا فهمیدند کجا را باید بگردند؟
به به! اقدام راهبردی مجلس جوان انقلابی نتیجه داد. غرب از ترس مجلس جوان ما ناچار شد تمامی تحریم ها را برداشته و اظهار پشیمانی کند.
تمام این قطع نامه ها و این تحریمها به ضرر مردم ایران است به ضرر اقتصاد کشور است ولی به نفع حضرات و آقازاده هاست که به بهانه دور زدن تحریمها و قطعنامه ها منابع کشور را می فروشند و پولش را به جیب می زنند
کدوم درسته ؟ وقاهت .. وقاحت ... وغاهت ... یا وغاحت ...
اما این یکی دیگه دقیقا درسته که با قدرت گرفتن شرق و کاهش عرصه بر غرب ، دستکش مخملین غربیِ متظاهر از دست چدنیش خارج شده است و قوانین بین المللی که خودش در اوج ریا کاری برای دوشیدن سایر ملتها وضع کرده بود حالا خودش زیر پا می گذارد ... کار غرب تمام است و عشاق غرب و بویژه آمریکا برای خودشان قبله ای جدید برای عرض ارادت بیابند ... البته ارادتمندان به مرغ همسایه قطعا کم نمی آورند و از الان چند جایگزین برای خود در صف قرار داده اند ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل