بازدید 11942
۳
هت‌تریک گل‌های سه امتیازی سیدجلال و ششمین برد پیاپی یحیی

صدرنشینی پرسپولیس مدیون گل‌زن ۴۰ساله

شاگردان گل‌محمدی ۳۳ امتیازی شدند و مجددا بالاتر از سپاهان ۳۱ امتیازی، صدرنشین شدند و فاصله خود را با استقلال هم به ۶ امتیاز افزایش دادند.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 01 March 2021

پرسپولیس با ششمین پیروزی متوالی خود مجددا به صدرجدول بازگشت و اختلاف با رقیب سنتی خود را به عدد ۶ افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا بود. شاگردان گل‌محمدی توانستند با یک گل پیروزی شوند. سیدجلال حسینی در دقیقه ۶ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

با این پیروزی شاگردان گل‌محمدی ۳۳ امتیازی شدند و مجددا بالاتر از سپاهان ۳۱ امتیازی، صدرنشین شدند و فاصله خود را با استقلال هم به ۶ امتیاز افزایش دادند.

صدرنشینی پرسپولیس مدیون گل‌زن ۴۰ساله

سایپا هم با این شکست، ۱۷ امتیازی باقی ماند و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

شرح گل پرسپولیس

در دقیقه ۶، حرکت انفرادی سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه و پاس در عمق او برای سید جلال حسینی، باشوت محکم کاپیتان پرسپولیس همراه بود و توپ با عبور از میان پاهای دروازه‌بان سایپا تبدیل به گل نخست شاگردان گل‌محمدی شد.

 

لیگ برتر فوتبال| بازگشت پرسپولیس به صدر با یک گل 3 امتیازی دیگر از «سیدجلال»

سیدجلال حسینی که در دیدار مقابل تراکتور تبریز و مس رفسنجان برای پرسپولیس گل‌های سه امتیازی زده بود، در این بازی نیز در نقش گلزن ظاهر شد و گلی به ارزش سه امتیاز به ثمر رساند. پرسپولیس که با برتری یک بر صفر سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان، صدر جدول را به شاگردان محرم نویدکیا سپرده بود، با برد امشب و کمتر از دو ساعت امانت خود را از اصفهانی‌ها پس گرفت.

 

نیمه اول

دقیقه 7: سایپایی‌های خیلی سریع برای جبران گل به سمت دروازه پرسپولیس حمله کردند که ضربه علی‌یاری با فاصله از مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد، اما در ادامه باز هم سایپایی‌ها توپ را به دهانه دروازه حامد لک فرستادند که این بار ضربه رضا جعفری در آستانه وارد شدن به دروازه توسط کنعانی‌زادگان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 11: رضا جعفری یک بار دیگر برای باز کردن دروازه پرسپولیس اقدام کرد که این بار حامد لک او را ناکام گذاشت.

دقیقه 21: امید عالیشاه با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 35: پرسپولیسی‌ها تلاش داشتند از سمت چپ و با ارسال روی دروازه سایپا به گل دوم برسند، اما اثرگذاری اکبرمنادی روی توپ مانع از این شد که امید عالیشاه موفق به باز کردن دروازه‌اش شود.

دقیقه 41: پرسپولیس که عمده حملات خود را از سمت چپ طراحی می‌کرد، این بار هم توسط سعید آقایی و ارسال او از سمت چپ به موقعیتی خوب دست یافت. با این حال ضربه سر شیرجه‌ای وحید امیری به زیبایی با واکنش اکبرمنادی به کرنر رفت.

دقیقه 1+45: مهدی شیری با خطایی که روی حسین مالکی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 46:
 سایپایی‌ها با طراحی یک حمله از سمت چپ و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس خطرآفرین شدند، در لحظه‌ای که حامد لک در دفع توپ دچار اشتباه شد و چیزی نمانده بود که دروازه خود را باز کند، اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 76: ارسال خوب و تند و تیز سیامک نعمتی از سمت راست روی دروازه سایپا، باز هم به وحید امیری در نوک حمله رسید که ضربه سر او در چارچوب نبود و راهی اوت شد.

دقیقه 79: سعید آقایی با خطایی که روی مهیار جباری انجام داد به‌عنوان سومین بازیکن پرسپولیس از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 81: مهدی مهدیخانی در موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 82: حمله پرسپولیسی‌ها به سمت دروازه سایپا این بار با پاس مهدیخانی در فضای خالی به احسان پهلوان همراه بود که مدافعان سایپا در دفع توپ موفق عمل کردند و اجازه ندادند هافبک پرسپولیس دروازه اکبرمنادی را باز کند.

دقیقه 83: مهیار جباری با خطایی که روی احمد نوراللهی انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 85: پاس در عرض کوتاه در محوطه جریمه سایپا به مهدی عبدی رسید که این بازیکن نتوانست به توپ ضربه‌ای بزند. در ادامه مهدیخانی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او هم برای باز شدن دروازه سایپا شدت کافی را نداشت و اکبرمنادی توپ را مهار کرد.

دقیقه 88: درخشش اکبرمنادی روی موقعیت‌های پرسپولیس ادامه‌دار بود که این بار در یک صحنه ابتدا مانع از گلزنی احسان پهلوان شد و در ادامه به مهدی عبدی اجازه نداد دروازه‌اش را باز کند.

دقیقه 89: پاس پشت مدافعان پرسپولیس در اختیار امیرعلی صادقی قرار گرفت که حامد لک مانع از گلزنی او شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابی جون، نکنه اسپانسر تبلیغات باشگاه پرسپولیس شدی؟؟؟؟؟؟

خخخخخخ
وریا غفوری کاپیتان استقلال هم در قرارداد و هم در خارج از زمین فوتبال عالی بازی می کند.
لطفا به شعور مخاطب توهین نکنید
تیتر خبر در شرح خبر وجود ندارد
میخواستم بدونم گل زن 40 ساله چه ربطی یه برد پرسپولیس دارد!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار