بازدید 20091
مسئول روابط خارجی منطقه خودگردان کردستان عراق؛

می‌خواهیم اسرائیل دوم در منطقه باشیم!

این روزنامه‌ کردی که در شهر سليمانيه‌ منتشر می‌شود، در جديدترين شماره‌ خود، اظهارات جنجالی اين مقام بلندپايه‌ منطقه خودگردان کردستان عراق را منتشر کرده و به نقل از وی مدعی شده است: کردستان عراق، هيچ مشکلي با دولت اسرائيل ندارد/هم‌اکنون گفته می‌شود، حدود صد هزار کرد ساکن سرزمین‌های اشغالی هستند و در منطقه اقلیم نیز نیروهای جاسوسی و امنیتی اسرائیلی به راحتی رفت‌وآمد می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳ 12 June 2010

یک مقام بلندپايه‌ کردستان عراق، در اظهاراتي شرم‌آور، خواستار تشکيل اسرائيل دوم در سرزمين عراق شد.

به گزارش «تابناک»، پایگاه خبری روزنامه «آوینه» که در کردستان منتشر می‌شود، در خبری نوشت: «فلاح مصطفي»، مسئول روابط خارجي منطقه‌ کردستان عراق، در گفت‌وگو با «کليفورد مايو»، روزنامه‌نگار آمريکايي روزنامه‌ نيويورک تايمز، منطقه‌ کردستان عراق را اسرائيل دوم خواند.

این روزنامه‌ کردی که در شهر سليمانيه‌ منتشر می‌شود، در جديدترين شماره‌ خود، اظهارات جنجالی اين مقام بلندپايه‌ منطقه خودگردان کردستان عراق را منتشر کرده و به نقل از وی مدعی شده است: کردستان عراق هيچ مشکلي با دولت اسرائيل ندارد.

بنا بر این گزارش، بیان این سخنان از زبان یکی از مقامات ارشد منطقه خودگردان کردستان عراق، در حالی است که در روزهای اخیر، نه تنها مسلمانان بلکه در همه نقاط جهان، اعتراض‌های شدیدی به رژیم صهیونیستی به سبب حمله ناجوانمردانه‌اش به کاروان حامل کمک‌های انسانی به غزه موسوم به «کاروان آزادی» شده و بیان چنین سخنانی، آن هم از سوی مقام بلندپایه منطقه‌ای ـ که اکثریت جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند ـ بسیار تأسفبار است.

این گزارش می‌افزاید: مسئول روابط خارجي منطقه‌ کرستان عراق در ادامه‌ اظهارات خود مدعي شده‌ رژیم صهیونیستی دمکراتیک‌ترين سيستم حکمراني در منطقه‌ را دارد و مقامات کردستان عراق نيز تلاش خواهند کرد کشوري همانند اين سرزمين بنياد نهند!

هر چند از زمان شکل‌گیری منطقه خودمختار کردستان به سبب مراودات و همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی این منطقه با رژیم صهیونیستی انتقادات بسیاری از سوی احزاب اسلامگرا در کردستان و همچنین عراق متوجه حکومت اقلیم بوده است، اما تاکنون چنین بیان روشنی درباره شیفتگی مقامات یاد شده نسبت به رژیم صهیونیستی به کار نگرفته بودند.

گفته می‌شود، هم‌اکنون حدود صد هزار کرد ساکن سرزمین‌های اشغالی هستند و در منطقه اقلیم نیز نیروهای جاسوسی و امنیتی اسرائیلی به راحتی رفت‌وآمد می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۰
با سلام و احترام
چنين مطلبي كذب محض از تابنك بوده و صحت ندارد.
باز فضولی تابناک؟؟؟
خوی انسانیت از این جور انسانها خارج شده وباید آرزوی مرگشان رکرد چونکه آنان هستند که موجب دوام اسرائیل می شوند
تا چند سال دیگه همون اسراییل اول هم بساطش جمع میشه اونوقت اینها هوس کردند دومی باشند.
ایران استاد بازی بر اساس اولویت نیروی انسانی است این تهدید نیست فرصت است تمام دشمنان خود را میتوانیم به تحلیل ببریم جنگ داخلی در عراق و افغانستان فرصتی تاریخی است
چرند می فرمایید شما، اگر راست می گویید لینک اصلی خبر را گذارید.
آقا به شما چه؟
رحمت به جد و آباد عیسی پژمان که در روزنامه شرق در گفتگویی با قانعی فرد اظهار داشت :


بارزانی ها نوچه اسراییل هستند و هنوز هم در شمال عراق پایگاه دارند


چند روز پیش نمایندگان توو مجلس اسرائیل همدیگرو لت و پار می کردند اونوقت این خنک خدا می گه اسرائیل دموکراتیک!
ضمنا" اکثریت کردها مسلمانند و نه صهیونیست ضد مسلمان !
دشمن دشمنم دوست مه
اولا این خبر صحت ندارد
ثانیا اگر هم صحت داشته باشد به شما چه مربوط
كوري عصا كش كور دگر بود .
از قديم گفته اند حرف راست را يا از بچه و يا ازآدم ديوانه بايد فهميد.
برای چه چرندیات تحویل مردم می دهید.
خداوند شما را لعنت و نابود گرداند که مسببان اصلی با آگاهی مردم هستید.
اگر مردید چاپ کنید.
این هم لینک خبر
http://www.cliffordmay.org/7511/kurds-the-second-israel
لطفا حتما درج شود.
اين فضوليها به تو نيامده برو با بزركتر از خودت بيا!!!!!!!!!!!!!!!كرد هاي غيرت مند و مسلمان نخواند گذاشت تو پايت را از گليمت بلندتر كني اقاي عوضياسرايل بايد از صفخه روزگار محو شود تو كه خودت خوب ميداني جينايت كاران در اين دنيا جاي ندارند...تو كه نوچه هم حساب نمي شوي تو را بخدا اين يكي راپخش كن
بارزانی ها و دیگر طوایف و مردمان موجود در کردستان عراق، سوریه و ... همه ایرانی هستند و در این مناطق مثل خود ایران افراد مسخ شده و از انسانیت خارج شده حتما" پیدا میشوند.
کردستان هم مانند هر کشور دیگر به بقا یش فکر میکند و باید قوی باشد و به قدرتها بپیوندد کشوری که در محاصره است و کشورهای ایران عراق ترکیه و سوریه نمی توانند وجود او را تحمل کنند و همیشه در طول تاریخ او را سرکوب کرده اند به نظر شما باید چکار کند؟
همینکه در مورد این خبر انتقاد و اعتراض میشه معلومه که اصل خبر درسته !
مسلمان ها خودشان با خودشان کاری کرده اند که حالا عده ای برای حقوق شان به دامن اسرائیل افتاده اند
ان شالله به زودي كه بساط اسراييل اول هم برچيده شد ما ميمانيم و اين كرد هاي دمدمي مزاج شيفته آمريكا و اسراييل!!!!
خدمت عزيزاني كه تابناك را با كلمات ناجوانمردانه اي سرزنش مي كنند عرض مي كنم كه اگر كمي اهل مطالعه باشيد خواهيد فهميد كه منطقه كردستان عراق داراي بزرگترين اقليت يهودي كرد زبان در منطقه مي باشد و چنين اظهاراتي هم از سوي اين فرد هيچ جاي تعجب ندارد برويد مطالعه كنيد حتي همين كرمانشاه خودمان يا تويسركان و اورامانات هم داراي اقليت هاي يهودي كرد زبان هستند
اگرسفری آگاهانه به حریم کردستان عراق(سلیمانیه-اربیل...)داشته باشید با مطالعات میدانی به صحت وسقم اظهارات فوق پی خواهید برد.پس علاج واقع را قبل از وقوع باید کر؟
خوب این نشاندهنده فعالیت بیش از حد ایرانی ها در کردستان عراق است که موفق شده اند کردستان عراق را بعد از آنهمه هزینه که برایش کرده ایم دو دستی تقدیم اسرائیل بکنند.
یعنی همانطوری که ما بیخ گوش اسرائیل حزب الله را داریم آنها هم کردستان را در کنار مرزهای ما تحت فرمان خود می گیرند.
هرچند تابناک بعضا ... ولی این خبرش درست است.
لینک مطلب

http://www.cliffordmay.org/7511/kurds-the-second-israel
خوب به من چه؟
لينك خبر را چرا نگذاشتي تابناك!!
فلاح مصطفي گفته كه نظام سياسي اسرائيل براي اسرائيليهادمكراتيك است و قدرت به صورت دمكراتيك دست به دست مي‌شود نكنه بايست ميگفت عربستان،مصر يا ايران در خاورميانه دمكراتيك هستند؟
اين كه يك ملت مستقل بخواهد با اسراييل رابطه داشته باشد به شما هيچ ربطي ندارد- لطفا در امور داخلي كشورهاي ديگر دخالت نكنيد
خیلی متاسفانه‌ كه كردها با اسرائیل می شناخته‌.. اقایان كردها مسلمانن دیگر دشمن اسرائیل هستن.. ولی حكومتشان هرچی بكن گوناه كردها نست.. سیاست مگر بازی كردن به‌ مصالح نست؟ حتمن حتمن كردها سیست می كنند نه‌ تنها دینداری و دشمنداری با رژیم سهیۆننیستی
شلوغش نكنيد
بايد مطلب را كامل نوشت نه تكه تكه و به فراخور نياز از مطلب اصلي قسمت هايي را گلچين كرد
چرا چرت و پرت ميگي چوپان دروغگو.
با توجه به شرايط اين روزا
حتي ديوونه ها هم دست يه چنين كاري نميزنن چه برسه به سيساستمدارها.
حمایت اسرائیل از کردهای تروریست در ایران و عراق و ترکیه غیر قابل انکار هست.منافع اسرائیل وجود یک کشور کرد برای مهار ترکیه ایران و اعراب هست
بند ناف اقلیم کردستان را همان اسراییل بریده است. اما یک چیز فراموش نشود اسراییل از رقیب در منطقه خوشش نمی آید اقلیم کردستان در بهترین حالت آلت دستی بیشتر نیست.
تابناک جان گروهای تروریستی کورد پس از حمله اسراییل به کشتی های صلح و آزادی و کشته شدن مسلمین ، جشن گرفته اند. کجای کاری.
احتمالا منظورشان اين بوده كه با جمعيت كم و بدون منابع نفتي مي توانيم كشوري مستقل و قوي و مقتدر و با اتكا بر منابع انساني و علمي ايجاد كنيم كه حمايت امريكا هم اجازه حمله با ما را نخواهد داد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی