بازدید 5195
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

گیربکس شش سرعته ایران خودرو نشان‌دهنده توان رقابت در سطح جهانی است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح گیربکس شش سرعته ایران خودرو در شرکت نیرو محرکه گفت: تکیه بر توان داخلی دانشمندان، نخبگان و مهندسان ایرانی و اعتماد به ظرفیت های بومی کشور، می تواند ما را در همه حوزه ها از جمله صنعت خودرو خودکفا کند.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 28 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- فاطمه محمدبیگی گفت: تولید گیربکس شش سرعته و سرعت عمل در تولید این محصول به خوبی نشان داد که قادریم در تولید قطعات و محصولات صنعتی رتبه های جهانی را از آن خود کنیم و استمرار در این مسیر، هم می تواند در آینده نیازهای داخلی را تامین کند و هم مسیر صادرات به کشورهای دیگر را به روی ما بگشاید.
وی با اشاره با این که امروز جوانان ما قادرند علوم و تکنولوژی روز را مدیریت کنند و این امر باعث غرور و افتخار هر ایرانی خواهد بود، گفت: از همت و توان جوانان غیور و متخصص مان انرژی گرفتم و یقینا بیش از پیش، از این عزیزان حمایت خواهیم کرد و پشتیبانی از آن ها را وظیفه خود می دانیم.
این نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: رفع موانع تولید، مهم ترین اقدامی است که ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای آن تلاش خواهیم کرد. هم راستا با آن در مسیر افزایش تسهیلات بانکی، هدایت سرمایه های کشور به سمت تولید به شکل واقعی، هدفمند کردن یارانه ها برای تولید، هوشمند کردن سیستم های صنعتی کشور و نظایر آن، چه در کمیسیون صنایع و چه در صحن علنی مجلس با تمام توان حمایت های لازم را به عمل خواهیم آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان