بازدید 6881

نگران تمیزی مجتمع مسکونی و تجاری نباشید

شرکت ابراهیم با 30 سال تجربه در عرصه تامین و تولید دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی، بهترین راهکارها و دستگاه ها را برای نظافت محیط های مختلف ارائه می دهد. کارشناسی دقیق و به موقع و همچنین تامین قطعات مصرفی و تجهیزات دستگاه ها از مهمترین ویژگی های شرکت ابراهیم می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش به منظور تامین قطعات مورد نیاز و تعمیر دستگاه در صورت خرابی از جمله مهمترین خدمات شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 27 February 2021

امروزه دیگر دوران استفاده از روش های سنتی در نظافت تمام شده است. حمل یک سطل بزرگ و سنگین بین طبقات یک ساختمان اداری یا تجاری که حاوی آب آلوده می باشد و نه تنها سطوح را تمیز نکرده بلکه آلودگی را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می نماید و یا پذیرش خطرات قرارگیری برروی داربست برای شستشوی نما و یا سردرگمی در انتخاب یک روش مناسب برای حذف آلودگی های چرب و روغنی ایجاد شده بر سطح کف پارکینک ها در مراکز و مجتمع های تجاری و مسکونی همگی از جمله مشکلات نظافت در گذشته بوده است که هم اکنون به اتمام رسیده است. امروزه دستگاه های نظافتی مختلفی طراحی شده اند که استفاده از آنها نه تنها باعث افزایش کیفیت عملیات شستشو می گردد بلکه تا 30 برابر بر سرعت آن می افزاید. دستگاه های نظافت صنعتی نظیر کفشوی، واترجت صنعتی، تجهیزات شستشوی نما و ده ها وسیله دیگر وجود دارند که فرایند نظافت و شستشو را به صورت کاملا مکانیزه به انجام می رسانند.

شرکت ابراهیم با 30 سال تجربه در عرصه تامین و تولید دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی، بهترین راهکارها و دستگاه ها را برای نظافت محیط های مختلف ارائه می دهد. کارشناسی دقیق و به موقع و همچنین تامین قطعات مصرفی و تجهیزات دستگاه ها از مهمترین ویژگی های شرکت ابراهیم می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش به منظور تامین قطعات مورد نیاز و تعمیر دستگاه در صورت خرابی از جمله مهمترین خدمات شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم می باشد.

آدرس سایت جهت مشاهده دستگاه ها: ebrahimco.com

شماره تماس با کارشناسان: 02187184

دستگاه نماشوی حرفه ای

برای شستشوی نما نیازی به داربست وجود ندارد!

طراحی یک دستگاه کاملا مکانیزه، کاربر را از قرارگیری در ارتفاع برای شستشوی نما بی نیاز می سازد. به طور کلی یک دستگاه نماشوی از برس، پمپ، سیستم فیلتراسیون و دسته تلسکوپی تشکیل شده است. با پمپاژ آب به سمت برس دستگاه، فرایند شستشوی نما آغاز می گردد. دستگاه نما شوی دارای سیستم فیلتراسیون قدرتمند آب است که املاح و ناخالصی های آب را به طور کامل  جدا کرده و مانع از ایجاد لکه بر روی شیشه می شود، بنابراین نما به طور کامل شسته شده و درخشش فوق العاده ای پیدا می کند. دستگاه نما شور به انواع دسته، لنس، برس چرخان، برس ثابت، پد، تی لاستیکی و لنس تلسکوپی 2.5 متری مجهز است. گنجایش مخزن 12.5، 25 و 50 لیتری بوده و قابیلت شستشوی نمای شیشه ای تا ارتفاع 21 متری را دارند. بر روی تجهیزات شیشه شوی برس با لنس زاویه دار، برس موتوردار (چرخان)، تی لاستیکی سخت، کاردک مخصوص شیشه، تی شیشه شوی و پد نصب می گردد هم چنین استفاده از مواد شوینده به همراه شیشه شوی امکان پذیر خواهد بود. تمامی این قطعات امکان شستشوی دقیق و باکیفیت نمای داخلی و خارجی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی را فراهم می نماید.

برای شستشوی کف، سطل و تی را دور بیندازید!

اسکرابر صنعتی یا کفشوی، یک دستگاه مکانیزه نظافتی است که با امکان شستشو و خشک کردن همزمان کف در جنس های مختلف اعم از سرامیک، سنگ، بتن و انواع کفپوش طراحی و ساخته شده است. این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و آب کثیف بوده که در ابتدا با پاشش آب و مواد شوینده از مخزن آب تمیز بر روی سطح، عمل برس زنی را شروع می نماید. بعد از آن عمل، تی زنی و مکش آب کثیف به داخل مخزن دوم انجام می شود. اسکرابر صنعتی با توجه به پهنای شستشو و حجم مخازن آب، دارای ابعاد و انواع مختلفی می باشد. با توجه به وسعت محیط، دسترسی و یا عدم دسترسی به بخش های مختلف محیط، بودجه و .... می توان نسبت به خرید انواع اسکرابر صنعتی اعم از دستی و سرنشین دار، کابلی و باتری دار اقدام نمود.

اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطح زمین

تمامی لکه ها با کارواش صنعتی حذف می شوند!

واترجت یا کارواش صنعتی یک دستگاه نظافتی، شامل اجزا اصلی پمپ فشار قوی، موتور، شلنگ فشار قوی، لنس و نازل می باشد. برای شروع به کار ابتدا باید دستگاه کارواش صنعتی را به یک منبع آب متصل کرد. این آب پس از افزایش فشار توسط پمپ به شلنگ، لنس و نازل می رود. باتوجه به فشار بالای آب خروجی از پمپ، شلنگ های معمول توانایی تحمل این فشار را نداشته و بنابراین شلنگ های فشار قوی در ساختار کارواش صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لنس و نازل واترجت در مدل های گوناگونی تولید می شود، که بسته به نیاز کاربر، قابل خریداری هستند. براساس فشار و دمای آب خروجی از دستگاه یک شوینده فشار قوی دسته بندی های مختلفی وجود دارد.

حذف لکه های عمیق و چرب با کارواش آب گرم

در کارواش آب گرم علاوه بر افزایش فشار، دمای آب خروجی نیز افزایش می یابد. در نتیجه به راحتی می توان از این تجهیز برای حذف آلودگی های چرب و روغنی استفاده نمود. در یک ساختمان تجاری، اداری و یا مسکونی بخش های مختلف اعم از پارکینگ، تاسیسات و  تجهیزات موتورخانه و... با استفاده از دستگاه کارواش صنعتی قابل شستشو می باشند. آب گرم به کار رفته در این مدل کارواش علاوه بر چند برابر نمودن قدرت پاک کنندگی آب، خاصیت ضدعفونی کنندگی داشته و نیاز به استفاده از ماده شوینده را کاهش داده و یا به طور کامل حذف می نماید. علاوه بر این به دلیل بالا بودن دمای آب، فرایند تبخیر و خشک شدن محیط سریع تر انجام می گردد.

شستشوی سطوح با کارواش صنعتی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها