بازدید 5834

محدودیت استان‌ها برای تنظیم بازار

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: استان‌ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می‌شوند و لازم است هماهنگی‌های لازم برای رفع این محدودیت‌ها انجام شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵ 26 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ارژنگ عزیزی در جلسه تنظیم بازار کشور که با حضور وزیر صمت به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: استان‌ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می‌شوند و لازم است هماهنگی‌های لازم برای رفع این محدودیت‌ها انجام شود.

وی افزود: فرآیند طولانی دریافت مجوز از مرکز برای کنترل بازار استان‌ها باعث می‌شود زمان پیشگیری طولانی و اقدامات بی تاثیر شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین تنظیم بازار در مرکز کشور را برای پیشگیری از افزایش قیمت در استان‌ها دانست و بیان کرد: لازم است با تمرکز بر مرکز کشور و کنترل و تنظیم بازار در تهران از افزایش قیمت‌ها در استان‌ها جلوگیری شود.

وی اصلاح فرآیند اختصاص یارانه به نهاده‌های دامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید به جای اختصاص یارانه نهاده‌های دامی به وارد کنندگان، این یارانه‌ها به تولیدکنندگان اختصاص یافته و تولیدات آنان برای تنظیم بازار خریداری شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین توجه به تفاوت فاحش قیمت گندم و آرد و نان سهمیه و آزاد را یادآور شد و خواستار برنامه‌ریزی برای این بحث جهت جلوگیری از قاچاق شد.

عزیزی در ادامه مدیریت خرید و نگهداری میوه شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت میوه در اوایل زمستان را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسؤولان مربوطه در مرکز کشور به این موضوع شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی