بازدید 25730
۸

بلایی که تیرِ شکارچی بر سر یک خرس البرز آورد

چندی پیش یک خرس در ارتفاعات برفگیر منطقه حفاظت شده البرز مرکزی پیدا که با تیرِ یک شکارچی زخمی شده بود.
کد خبر: ۱۰۳۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 25 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، در روز دهم آذر امسال یک خرس زخمی از سوی محیط‌بانان در ارتفاعات برفگیر کیکو، واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، پیدا شد که بلافاصله به کلینیک دامپزشکی در رامسر منتقل و روند درمانش آغاز شد.

بر همین اساس، آن طور که بهرنگ اکرامی دامپزشک اداره محیط زیست رامسر گفته است، پس از دو ماه رسیدگی به وضعیت جسمی این خرس، با وخامت حالش به دلیل عارضه‌‌ای در دستگاه گوارش، به واسطه یوتانایز(مرگ با تزریق دوز بالای داروی بیهوشی)، جانش را از دست داد.

یادآور می‌شود که این خرس چند روز پیش از اینکه توسط محیط‌بانان پیدا شود، با شلیک یک گلوله از سوی شکارچیان در منطقه برفگیر "کیکو"، زخمی و در این منطقه برفگیر سرگردان شده بود.

تعداد بازدید : 4319
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
الهی که شکارچی هم به همین مصیبت گرفتار بشه... آخه چرا بعضی ها اینقدر کج فهم و بی شعورند که به حیوان زبان بسته هم رحم نمی کنند.
با شکارچیان جانی برخورد شود
شکار حیوانات را در ایران ممنوع کنید و در عرصه بین اللملی در این رابطه پیشگام باشید. سیاره زمین تنها متعلق به بشر نیست بلکه متعلق به همه جمیع مخلوق است و هیچ کس حق ندارد جز به دلیل دفاع از خود در صورت تهاجم جان مخلوق دیگری را بگیرد. مادر طبیعت و آفرینش هستی خود این چرخه طبیعت را متوازن می نماید و نیازی به دخالت بشر نمی باشد. در پرگار هستی جمیع مخلوق، صورتی از وحدت وجودند، مگسل این پیکر وجود را زهم، دگرگون آن ذات آفرینش را زبر.
ظاهرا تقصیر شکارچی نبوده تقصیر خاله خرسه بوده که دوز بیهوشی رو زیاد زده
شکارچیان انشالله دست و پایشان بشکنه نتونن تو کوه و دره بیفتن به جان این حیوانات مظلوم بی زبان همه شکارچیان باید به مراکز روان درمانی برده شوند اغلب اینها از لحاظ روانی مشکل دارند
خدا لعنت کنه شکارچیانی که زندگی حیوانات رو بی علت میگیرن!!!
حیوانات در ایران حق حیات دارن!!!
معلومه وقتی بهش گوشت نمیدین یا گوشت خر مرده و لاشه حیوانات میدین عارضه در دستگاه گوارشش بوجود میاد!
خدا لعنت كنه همچين كسايي رو كه اسم آدم لايقشون نيست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل