بازدید 11583

حمله ناکام اشرار مسلح به پاسگاه کورین

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: با هوشیاری رزمندگان نیروی انتظامی حمله اشرار مسلح با سلاح‌های سبک و نارنجک انداز به پاسگاه کورین ناکام ماند.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵ 25 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از زاهدان، ابوذر مهدی نخعی امشب در جمع خبرنگاران با تشریح حادثه کورین، اظهار کرد: در پی فضاسازی رسانه‌های بیگانه، عناصر گروه‌های شرور به بهانه حمایت از کشته‌های جعلی پاسگاه شمسر با سلاح‌های مختلف از جمله سلاح‌های سبک و نارنجک انداز به قصد تصرف پاسگاه کورین و قلعه بید حمله کردند.

وی افزود: رزمندگان جان برکف نیروی انتظامی ضمن هوشیاری، متقابلا به آتش آنان پاسخ داده و این عناصر خود فروخته ضمن اینکه به مقاصد شوم خود دست نیافتند از منطقه متواری شدند.

نخعی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر از نیرو‌های جان برکف ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شد، بیان کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیز به دشمنان این مرز و بوم اعلام می‌گردد که با این اقدامات مذبوحانه راه به جایی نخواهند برد.

وی ادامه داد: از مردم شریف منطقه درخواست می‌شود که همچون گذشته هوشیاری لازم را داشته و این اقدام دشمنان را نیز به خودشان بازگردانند.

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: الحمدالله با هوشیاری و دقت نیروی انتظامی آرامش در سراسر شهرستان زاهدان و بخش‌های تابعه برقرار است.

وی تصریح کرد: در پایان از عموم مردم، ریش سفیدان و معتمدین که برای حفظ آرامش همراهی خود را ازدیرباز تاکنون نشان داده اند تشکر می‌کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان