بازدید 7880

معاملات بورس به کمترین میزان در سال ۹۹ رسید

بررسی آماری معاملات بورس نشان می‌دهد میانگین هفتگی معاملات خرد هفته جاری به ۴ هزار میلیارد تومان رسید که کمترین میزان در سال ۹۹ است.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 24 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بازار‌های مالی متأثر از اخبار مربوط به سیاست خارجی به استقبال آخرین ماه سال رفت، دلار نقدی که هفته گذشته در محدوده ۲۶ هزار تومان معامله می‌شد، امروز به ۲۵ هزار تومان رسید و بر اساس آخرین به‌روزرسانی صرافی ملی هر دلار آمریکا ۲۵ هزار و ۱۶ تومان به فروش می‌رسد، در بازار آزاد هر دلار ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

اونس جهانی طلا که هفته را با ۱۷۸۵ دلار آغاز کرده بود امروز وارد کانال ۱۸۰۰ دلار شده، در بازار داخلی کاهش قیمت دلار در هفته جاری هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون ۹۰ هزار تومان رسانده، همچنین هر سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود این در حالی است که یکشنبه هفته قبل قیمت سکه به ۱۲ میلیون تومان هم رسیده بود.

در بازار سرمایه اوضاع تعریفی ندارد و جو منفی حاکم شده از دوشنبه هفته قبل به طور یکنواخت و ادامه‌دار تا به امروز ریزش شاخص را در پی داشته است؛ هرچند به لطف تغییر دامنه نوسان شاخص کل در روز‌های قرمز بازار کمتر افت می‌کند با این حال بازار سرمایه طی هفته جاری ۲.۵ درصد کوچک‌تر شد.

بررسی آماری معاملات بورس همچنین نشان می‌دهد میانگین هفتگی معاملات خرد این هفته به ۴ هزار میلیارد تومان رسید که کمترین میزان در سال جاری است، این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای رکود در بازار سرمایه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار