بازدید 15788
۲

مردی در تهران زنش را با بنزین آتش زد

مرد جوان که به خاطر ۲ دانگ خانه دست به قتل زنش زده بود پس از فرار در بیمارستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 23 February 2021


به گزارش تابناک به نقل از رکنا، ساعت 13:30 دقیقه سه شنبه 30 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 117 جوادیه در جریان آتش سوزی مرگبار یک خانه قرار گرفتند و ماموران با حضور در محل آتش سوزی پی بردند که زن جوانی در این آتش سوزی دچار سوختگی شدید شده و پس از انتقال وی به بیمارستان زن 34 ساله به کام مرگ فرو رفته است.

قتل بخاطر 2 دانگ خانه
بدین ترتیب بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در ابتدا پی بردند که زن جوان و شوهرش از چندی قبل بخاطر 2 دانگ خانه با هم اختلاف داشته اند و روز 25 دی ماه مرد جوان پس از درگیری با همسرش اقدام به آتش افروزی کرده و سپس همراه پسر بچه 7 ساله اش پا به فرار گذاشته است.

در تحقیقات میدانی و فنی مشخص شد مرد جوان پس از درگیری با همسرش، بچه 7 ساله شان را از خانه بیرون آورده و سوار بر خودرویش کرده و سپس با در دست داشتن گالن 20 لیتری از بنزین به خانه بازگشته و با ریختن بنزین روی در و دیوار خانه و زنش اقدام به آتش افروزی می کند و سپس پا به فرار می گذارد.

انفجار در خانه زن جوان
تیم جنایی در ادامه متوجه شدند شدت آتش سوزی و انفجار به حدی بوده که باعث تخریب شیشه ها و بخشی از دیوار خانه شده است و زن جوان که به شدت دچار سوختگی شده به بیمارستان منتقل شده اما بعد از 5 روز روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو می رود.

تجسس ها برای دستگیری مرد آتش افروز آغاز شد که در این مرحله بازپرس صادقی با توجه به انفجار داخل خانه احتمال داد که مرد جوان نیز دچار سوختگی شده باشد به همین خاطر دستور داد تا همه بیمارستان های تهران و اطراف تهران مورد جستجو قرار گیرد تا مرد جوان که برای درمان به بیمارستان مراجعه می کند دستگیر شود.

دستگیری مرد همسرکش در بیمارستان
تجسس ها در این مرحله به بن بست رسید اما بازپرس ویژه قتل با توجه به اینکه مرد همسرکش اهل شهر دیگری است با فرضیه اینکه مرد جوان پس از آتش افروزی برای درمان به شهر خودشان رفته باشد که در این مرحله بیمارستان های شهر این مرد مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد محسن بخاطر سوختگی سطحی که از ناحیه دست و سر دارد در بیمارستانی بستری شده است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس تهران با هماهنگی مقام قضایی به بیمارستانی که محسن در آن بستری بود اعزام شوند و محسن در بیمارستان دستگیر و پس از بهبودی برای تحقیق به تهران منتقل شد.

محسن در اعترافاتش ادعا کرد که من همسرم را به قتل نرساندم، مرد آتش افروز گفت: چندی قبل به همسرم یک ارثیه خوبی رسید و من با پول هایی که پس انداز کرده بودم ، توانستم با ارثی که به همسرم رسیده یک خانه بخرم اما همسرم سند خانه را به نام خودش زد.

وی افزود: بعد از این اتفاق با همسرم اختلاف پیدا کردیم و به او می گفتم که من نیز در خرید خانه سهم دارم و 2 دانگ از خانه را به نام من بزند اما او قبول نمی کرد و همیشه بر سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم تا اینکه روز حادثه با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت روی خودم بنزین ریختم و همسرم فکر می کرد من شوخی می کنم و بنزین نریختم که خودش کبریت را روشن کرد که ناگهان آتش همه جا را گرفت و من خودم را به سختی از خانه بیرون کشیدم که بعد از خروج من خانه منفجر شد و خودم نیز دچار سوختگی شدم.

این ادعا در حالی است که همسر محسن با توجه به بوی بنزین متوجه جدی بودن ماجرا شده و محسن خودش دچار سوختگی سطحی شده است اما زنش در این ماجرا بخاطر شدت سوختگی شدید شده و شواهد نشان از آن دارد که محسن خودش دست به آتش افروزی زده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس حبیب الله صادقی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ای دنیا به کی وفا کردی که مردم اینقده دوستت دارن
آدم بی عقل، حالا نه دو دانگ خانه گیرش آمده و به خاطر قتل باید برود زندان و آخرت هم گرفتار عذاب الهی است. خانه اش هم سوخته و بچه اش یتیم. بیشتر دو دنگ هم باید خرج بازسازی نماید.
خسرة الدنیا و الاخره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر