بازدید 4972

۱۷۲ میلیاردتومان کمک بلاعوض برای زلزله‌زدگان اخیر

هیئت دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض به خانواده های آسیب دیده از زلزله سی سخت موافقت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 23 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، همچنین هیئت دولت با ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به به خانواده‌های آسیب دیده از زلزله در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

رئیس جمهور نیز در این راستا گفت: بازسازی همه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی افزود: برنامه ریزی برای بازسازی کلیه مناطق آسیب دیده به گونه‌ای باشد که تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ عملیات به اتمام برسد و مردم عزیز آسیب دیده بتوانند در منازل خود استقرار یابند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گزارش خود به رئیس جمهور خاطرنشان کرده است که این بنیاد به پشتوانه تجارب و عملکرد گذشته در بازسازی‌های مختلف، بلافاصله بعد از وقوع سانحه در مناطق هدف حاضر شده است تا پس از ارزیابی خسارت و تشکیل پروانه برای خسارت‌دیدگان، مراحل و اقدامات بازسازی را با سرعت و کیفیت مطلوب آغاز کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر