بازدید 2446
۲

كفاشيان: چون مدير استقلال نمي‌توانست خودش را كنترل كند گفتم گل‌گاوزبان بخورد

وي در خصوص پخش تلويزيوني و هزينه‌هايي كه مي‌تواند جذب فوتبال ما شود گفت: در تمام دنيا 60 تا 70 درصد از حق پخش تلويزيوني، هزينه‌هاي باشگاه‌ها را تامين مي‌كند اما متاسفانه در كشور ما درصدي به باشگاه تعلق نمي‌گيرد يا مبلغ بسيار اندك است. اين نشان مي‌دهد حق پخش تلويزيوني چقدر مهم است و تنها 30 تا 40 درصد هزينه‌هاي فوتبال به بخش اسپانسر و درآمدهاي مختلف برمي‌گردد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶ 11 June 2010
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: به دليل عصبي بودن مديرعامل پيشين استقلال و اينكه نمي‌توانست خودش را كنترل كند به وي توصيه كردم گل گاو زبان بخورد.

علي كفاشيان در گفت‌وگو با فارس به آفريقاي جنوبي درباره شصتمين كنگره فيفا در خصوص برگزاري اين مراسم عنوان كرد: در اين مراسم همه چيز كارشناسي شده بود و تصميمات خوبي اتخاذ شد.

وي اظهار داشت: بيش از 90 درصد از حاضران در مراسم حق راي داشتند كه ما هم در راي گيري‌ها شركت كرديم. در دو كنگره قبلي كه حضور داشتم اعتراضات زيادي مي‌شد اما اين بار معترضين كمتر بودند و اين مسئله نشان مي‌داد كه تفكرات به هم نزديك شده است.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: كنگره بعدي در زوريخ مقر فيفا برگزار خواهد شد چون قرار است كار انتخاباتي در آنجا آغاز شود. يكي از وظايف روساي فدراسيون‌هاي فوتبال حضور در اين كنگره است و مذاكرات مختلفي صورت مي‌گيرد. در اين كنگره تصميمي گيري‌ها آنقدر مهم است كه همه كشورها در آن نماينده دارند.

كفاشيان افزود: به عنوان نماينده ايران در اين جلسه حضور داشتم و حضور در اين مراسم درآمدهاي زيادي براي فوتبال ما خواهد داشت.

وي در خصوص پخش تلويزيوني و هزينه‌هايي كه مي‌تواند جذب فوتبال ما شود گفت: در تمام دنيا 60 تا 70 درصد از حق پخش تلويزيوني، هزينه‌هاي باشگاه‌ها را تامين مي‌كند اما متاسفانه در كشور ما درصدي به باشگاه تعلق نمي‌گيرد يا مبلغ بسيار اندك است. اين نشان مي‌دهد حق پخش تلويزيوني چقدر مهم است و تنها 30 تا 40 درصد هزينه‌هاي فوتبال به بخش اسپانسر و درآمدهاي مختلف برمي‌گردد.

كفاشيان يادآور شد: در حال حاضر در فدراسيون گروهي را فعال كرديم كه بتوانند بودجه فوتبال ما را افزايش بدهند.
وي در خصوص درآمد حاصله فدراسيون از حضور در كنگره‌هاي مختلف گفت: مبلغي كه به ما تزريق شده 250 هزار دلار بود كه براي آن برنامه داريم.

كفاشيان در پاسخ به اين سؤال كه آيا اين هزينه خرج بدهي فدراسيون به علي دايي مي‌شود يا خير تصريح كرد: اين همه يك بخشي از هزينه‌هاي فدراسيون است و معتقدم هميشه هزينه‌ها ما بيش از بودجه فدراسيون بوده است.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينكه آيا سپ بلاتر در خصوص غيبت ايران در جام جهاني صحبت خاصي انجام داد يا خير به خبرنگار فارس گفت: ايشان حرف خاصي نزدند چون خيلي از تيم‌ها در اين مسابقات غايب هستند اما صبح روز چهارشنبه موفق شديم با سپ بلاتر به صورت خصوصي گفت‌وگو كرده و مسائل فوتبال ايران را با وي در ميان بگذاريم. در اين جلسه عالي‌ترين مقام فدارسيون جهاني از اين كه مشكلات مربوط به پوشش بانوان ايراني حل شد، اظهار خرسندي كرد.

كفاشيان اظهار داشت: فيفا از اينكه دختران ايراني با رعايت مسائل ديني و اسلامي با پوشش مناسب مي‌توانند در كنار پسران به اين ورزش بپردازند، اظهار خرسندي كرد.

وي افزود: در اين جلسه اقدام به دعوت از رئيس فدراسيون جهاني كرديم و از بلاتر قول گرفتيم پس از برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني جهت اجراي طرح پروژه گل به ايران سفر كند كه اين دعوت و خواسته مورد پذيرش وي واقع شد.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينكه آيا به خاطر صحبت‌هاي مدير عامل سابق استقلال قصد شكايت از او را دارد يا خير تصريح كرد: قصد شكايت ندارم و همچنان حاضر هستم در مورد مباحث مختلف با ايشان صحبت كنم اما از يك صحبت مدير عامل استقلال خوشحال شدم. ايشان گفت "زماني كه ما مديريت مي‌كرديم برخي در حال بازي كردن بود" خوشحالم كه ايشان حداقل مي‌دانند ما ورزشي هستيم.

كفاشيان در خصوص جمله مدير عامل سابق استقلال كه گفته بود رئيس فدراسيون فوتبال خوردن گل گاوزبان را به من توصيه كرد، گفت: در جلسه‌اي حضور داشتيم كه آقاي واعظ هم آنجا بود. ايشان در آن جلسه خيلي عصبي به نظر مي‌رسيد و من وقتي ديدم نمي‌تواند خودش را كنترل كند به او با مزاح گفتم گل گاوزبان بخور تا حالت بهتر شود. فكر مي‌كنم براي ايشان خوردن گل گاو زبان بد نباشد.

از اظهارات اخير وي اطلاعي ندارم و علاقه‌اي هم به پاسخگويي به ايشان ندارم؛ اما شنيده‌ام واعظ آشتياني مديران ورزش كشور را لمپن ناميده كه بهتر است در اين مورد افكار عمومي قضاوت كنند. من براي اين طرز نگاه متاسفم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار