بازدید 5828
۱
با وجود اعتراضات شدید و شش روز مانده به انتخابات فدراسیون فوتبال؛

شیرازی باز هم رییس فوتبال تهران باقی ماند

در این انتخابات با کناره گیری هشت نامزد اصلی، پنج کاندیدای نهایی حضور داشتند که شیرازی با ۲۳ رأی از ۴۴ رای ماخوذه به ریاست هیات فوتبال استان تهران رسید. شیرازی از سال ۱۳۸۷ ریاست هیات فوتبال استان تهران را با شائبه های متعدد به عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 22 February 2021

حبیب الله شیرازی باز هم رییس هیات فوتبال استان تهران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات هیات فوتبال استان تهران صبح امروز (دوشنبه) در هتل المپیک با حضور اعضای مجمع برگزار و حبیب‌الله شیرازی بار دیگر رئیس هیئت فوتبال این استان شد.

در این انتخابات پنج کاندیدای نهایی حضور داشتند که شیرازی با ۲۳ رأی از ۴۴ رای ماخوذه به ریاست هیات فوتبال استان تهران رسید.

علیرضا یزدانی، سعید فتاحی، علی ایلکا، مجید خاتونی، حسین صالح و سیدنورالدین بدخشان از میان کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده در اعتراض به روند برگزاری انتخابات در مجمع حاضر نشدند. حسین خبیری، حسین اخوت، اسماعیل گودرزی، مهدی ملک‌آباد، حبیب‌الله شیرازی، نیما نکسیا و مهدی طحافچی نامزد‌های حاضر در مجمع بودند.

حسین خبیری و حسین اخوت پیش از رای گیری از کاندیداتوری انصراف دادند تا تعداد نفرات باقیمانده در انتخابات برای حضور در پست ریاست به پنج نفر کاهش پیدا کند. شیرازی از سال ۱۳۸۷ ریاست هیات فوتبال استان تهران را به عهده دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی دیگه فساد علنی شده،من تعجب میکنم،واقعا فکر میکنم دیگه جای ترس داره این همه فساد علنی در یک جامعه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی