بازدید 10248
فرار نراتزوری به سوی فتح اسکودتو

میلان دربی صدرنشینی را بدجور به اینتر باخت

اینتر با این برد 53 امتیازی شد و ضمن استحکام صدرنشینی خود، فاصله‌اش با میلان دوم جدولی را به چهار امتیاز اختلاف افزایش داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 21 February 2021

 تیم‌های میلان و اینتر در حساس‌ترین دیدار از هفته بیست‌وسوم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری قاطع 3 بر صفر شاگردان آنتونیو کونته همراه شد.

 به گزارش تابناک ورزشی، لائوتارو مارتینس در دقایق 5 و 57 و روملو لوکاکو در دقیقه 66 موفق شدند برای نراتزوری گلزنی کنند. اینتر با این برد 53 امتیازی شد و ضمن استحکام صدرنشینی خود، فاصله‌اش با میلان دوم جدولی را به چهار امتیاز اختلاف افزایش داد.

همچنین جان‌لوئیجی دوناروما، دروازه‌بان میلان در این بازی دویستمین بازی‌اش در سری A ایتالیا را انجام داد و با 21 سال و 361 روز سن تبدیل به جوانترین بازیکنی شد که به این تعداد بازی می‌رسد. این رکورد پیش از این متعلق به جان‌لوئیجی بوفون (24 سال و 83 روز سن) بود.

 

میلان دربی صدرنشینی را بدجور به اینتر باخت

شرح گل‌ها

میلان 0-1 اینتر؛ لائوتارو مارتینز 5': سانتر عالی روملو لوکاکو به خوبی روی سر لائوتارو مارتینز نشست و اولین گل اینتر با ضربه سر مارتینز وارد دروازه روسونری شد.

میلان 0-2 اینتر؛ لائوتارو مارتینز 56': اریکسن با یک پاس خوب، ایوان پریشیچ را در نزدیک خط عرضی محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او هم یک پاس به بیرون فرستاد و مارتینز خیلی سریع خودش را به توپ رساند و دروازه را باز کرد. 

میلان 0-3 اینتر؛ روملو لوکاکو 65': یک پاس بلند، روملو لوکاکو را در میانه میدان پا به توپ کرد. لوکاکو با سرعت و پا به توپ خوب خود، چندین متر را طی کرد و با عبور از بازیکنان میلان، با یک شوت بسیار خوب، دروازه دوناروما را گشود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل