بازدید 6911

پدر شهيد عبادي: تقاص خون پسرم را بدهند

اصغر عبادي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهيد ميثم يك سال قبل از شهادتش دانش‌آموز بود و از سال گذشته كه من توانايي كار كردن را نداشتم، ترك تحصيل كرد و براي امرار و معاش در يك توليدي، كار خياطي انجام مي‌داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۴ 11 June 2010
 پدر شهيد «ميثم عبادي» از شهداي حوادث پس از انتخابات گفت: تقاص خون پسرم را از كروبي و موسوي مي‌خواهم و اين 2 نفر بايد تقاص پس بدهند.

اصغر عبادي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهيد ميثم يك سال قبل از شهادتش دانش‌آموز بود و از سال گذشته كه من توانايي كار كردن را نداشتم، ترك تحصيل كرد و براي امرار و معاش در يك توليدي، كار خياطي انجام مي‌داد.

وي ادامه داد: در جريان‌هاي پس از انتخابات رياست جمهوري، ميثم يك شب قبل از شهادتش براي خواهرانش از رويداد‌هاي آن روزها تعريف مي‌كرد؛ من هم در جريان فعاليت‌ها و حضور وي نبودم.

پدر شهيد «ميثم عبادي» ‌گفت: روزي كه آقاي احمدي‌نژاد در ميدان وليعصر (عج) سخنراني داشت، ميثم به همراه دوستش با اتوبوس به مترو ‌رفتند و از آنجا به سمت ميدان هفت تير حركت كردند. در آن محل مكاني براي استقرار نبود و آنها به طرف شمال خيابان وليعصر(عج) ‌رفتند.

وي بيان داشت: ساعت 6 بعدازظهر دخترم با شهيد ميثم تماس ‌گرفت و از وضعيت وي سؤال كرد و شهيد به او گفت: «يك ساعت ديگر به خانه بر مي‌گردم».

عبادي ادامه داد: نزديك ساعت 10 شب بود و منتظر بوديم كه شهيد ميثم به خانه برگردد تا اينكه يكي از مأموران با تلفن همراه ميثم با ما تماس گرفت و گفت كه ميثم تير خورده است و اكنون در بيمارستان جواهري بستري است.

پدر شهيد «ميثم عبادي» بيان داشت: فوراً آماده شديم تا خود را به بيمارستان جواهري برسانيم؛ مسير را به خوبي بلد نبوديم و ساعت 1 بامداد به بيمارستان رسيديم قبل از اينكه ما به بيمارستان جواهري برسيم، ميثم به شهادت رسيده بود و پساز گذراندن مراحلي در پزشكي قانوني و نيروي انتظامي، پيكر او را به ما تحويل دادند.

عبادي با بيان اينكه بر طبق اعلام پزشك قانوني يك تير از فاصله نزديك به ناحيه شكم شهيد ميثم شليك شده بود، داشت: تيري كه از اسلحه به سمت ميثم شليك شده بود، از نوع سلاح‌هاي سازماني ارتش، بسيج و انتظامي نبود و پوكه آن تير در محل حادثه پيدا شد كه پوكه كوچكي بود.

وي در خصوص فرزند 17 ساله خود كه آخرين فرزند خانواده‌ است، اظهار داشت: ميثم از نظر انسانيت و صداقت خيلي خوب بود و خصوصيات خوب وي قابل توصيف نيست.

پدر شهيد «ميثم عبادي» در خصوص مقصر اصلي فتنه‌هاي اخير، گفت: دشمنان ايران هميشه بيدارند و در اين ميان يك عده از هموطنان ما اشتباه كردند و چشم ما را گريان گذاشتند. مگر فرزند من كه يك گارگر بود چه گناهي كرده بود كه بايد در سنين نوجواني از اين دنيا برود.

عبادي اضافه كرد: در اغتشاشات سال گذشته عده‌اي به دنبال منافع خودشان بودند كه به خيابان‌ها رفتند و عده‌اي از روي ناآگاهي همراه شدند و عده‌اي هم احساس مي‌كردند در آينده چيزي نصيبشان مي‌‌شود كه در اين جريان حضور پيدا كردند.

وي با بيان اينكه سران فتنه تا به حال قبول نكرده‌اند كه مقصر اصلي هستند، بيان داشت: خداوند، حق چشم‌هاي گريان ما را از مسببان اين حادثه خواهد گرفت.

پدر شهيد «ميثم عبادي» با بيان اينكه اين افراد از سال گذشته تاكنون به فتنه‌هاي خود ادامه مي‌دهند، افزود: نمي‌دانم هدف افراد از اين كارها چيست؟ ولي بدانند كه آنها به هيچ نتيجه‌اي نخواهند رسيد.

وي توصيه خود را به سران فتنه اين گونه بيان داشت: موسوي زماني در مملكت ما زحمت كشيد ولي فرزندشان هيچ گاه در حوادث اينجنيني كشته نشده كه وضعيت فعلي ما را به درستي درك كنند.

عبادي با اشاره به اينكه وحدت ملت موجب پيروزي و پيشرفت مملكت مي‌شود، ادامه داد: ما 31 سال است كه در مملكت اسلامي زندگي مي‌كنيم و در اين سال‌ها چندين دوره انتخابات داشته‌ايم كه هيچ كدام چنين جنجالي نداشته‌اند.

وي با بيان اينكه دولت نبايد در مجازات اين افراد كوتاهي كند، اضافه كرد: اين افراد به مملكت ما اين همه ضرر زدند و دولت نبايد سكوت كند.

پدر شهيد «ميثم عبادي» افزود: ما به اندازه كافي مورد تهاجم و ظلم دشمنان خارج از كشور قرار گرفته‌ايم و اين افراد نبايد در داخل كشور كارهايي را انجام دهند تا دشمنان از اين جريان سوء استفاده كنند.

عبادي با بيان اينكه تقاص خون پسرم را از كروبي و موسوي مي‌خواهم و اين 2 نفر بايد تقاص پس بدهند، اضافه كرد: اين افراد وعده‌‌هاي دروغين دادند و همراهي كردن با اين افراد فايده‌اي ندارد.

وي كه از خانواده شهداء و ايثارگران است، ادامه داد: «شهيد علي امامي» دايي شهيد ميثم در عمليات «كربلاي 5» و در منطقه شلمچه به شهادت رسيد و بنده در دوران دفاع مقدس مسئوليت حمل و نقل مهمات و تجهيزات جنگي را بر عهده داشتم و شهيد ميثم نيز آمادگي شهادت را داشت.

شهيد ميثم عبادي داراي دو برادر و سه خواهر و ساكن منطقه جنوب تهران بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار