بازدید 8206

اجازه واگذاری ۱۵۰هزارمیلیارد سهام شرکت‌های دولتی

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس از مصوبه این کمیسیون برای اجازه به دولت به منظور پرداخت بدهی‌های قوه مجریه به نهاد‌های مختلف از محل واگذاری سهام شرکت‌های دولتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 18 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست شبانگاهی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند که دولت از محل واگذاری سهام شرکت‌های دولتی بدهی‌های خود به سازمان تأمین اجتماعی و دیگر نهاد‌ها را پرداخت کند.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق در این رابطه به دولت اجازه دادند تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام شرکت‌های دولتی برای پرداخت بدهی‌های خود به نهاد‌های مختلف و از جمله سازمان تأمین اجتماعی هزینه کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس اظهار داشت: تصمیم‌گیری درباره نحوه پرداخت این بدهی‌ها توسط کارگروه با عضویت رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و عالی‌ترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه انجام می‌شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین براساس این مصوبه دولت باید هر سه ماه یکبار گزارش مربوط به این بخش را به کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین کمیسیون تخصصی مربوطه در مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر