بازدید 7490

۶ کشته و سه مجروح در تصادف محور ساوه-تهران

بر اثر برخورد پنج دستگاه خودرو در محور قدیم ساوه - تهران ۶ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 18 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ساوه در بیان جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز بهمن ماه سال جاری در ساعت ۱۶:۳۲ دقیقه مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از برخورد پنج دستگاه خودرو در محور جاده قدیم ساوه-تهران تقریبا ۱۰ کیلومتری شهر مامونیه دریافت می‌کند.

بهرام صیدی افزود: خودرو‌های برخورد کرده شامل سه دستگاه پراید با یک دستگاه پژو و یک دستگاه کامیون خاور بوده که بلافاصله دو تیم عملیاتی اورژانس‌های ۱۱۵ شهر صنعتی کاوه و مامونیه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی سریعا تریاژ و اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی را برای مصدومان این حادثه انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه شش نفر به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه تصادف در دم جان باخته بودند و سه نفر از حادثه دیدگان این تصادف بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی توسط تیم‌های عملیاتی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌شوند.

به گفته پلیس و در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی پژو پارس نسبت به خودرو‌های دیگر خودرو‌ها اعلام شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان