بازدید 18280

بارش شدید برف در محورهای اصلی لرستان

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به بارش شدید برف در جاده‌های اصلی و شریانی این استان، گفت: رانندگان در صورت تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 18 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، عارف امرایی پنجشنبه ۳۰ بهمن در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های اصلی و شریانی لرستان با توجه به بارش برف، اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های الیگودرز، دلفان، خرم‌آباد، بروجرد، دورود و ازنا و همچنین بارش باران در سایر نقاط استان طی روز گذشته و امروز، با تلاش همکاران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر همه محورها باز و تردد در آنها برقرار است. با توجه به اولویت راه‌های اصلی، به محض قطع بارش، نسبت به برف‌روبی راه‌های روستایی اقدام می‌شود.

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان این‌که در حال حاضر ۴۰ اکیب راهداری در ۳۵ راهدارخانه و گردنه‌های برف‌گیر مستقر و مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: با توجه به لغزنده بودن محورها از مردم تقاضا داریم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری، در صورت سفر حتماً تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس