بازدید 2766
۳

گردهمايی ايرانيان آفريقا و اخراج آرژانتینی‏ها

كريستيانو رونالدو صبح امروز به محض ديدن كيفيت داخل اتوبوس مخصوص تيم ملي فوتبال كشورش از سوار شدن به آن خودداري كرد.مقامات برگزار كننده جام جاني از شنيدن اين خبر شوكه شده و بلافاصله در يك نشست خبري از كيفيت بالاي اين اتوبوس‌ها كه از آلمان خريداري شده است خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲ 10 June 2010
سرمربي تيم ملي فوتبال دانمارك در ميان مربيان حاضر در جام جهاني از بيشترين سابقه كاري برخوردار است.

به گزارش فارس؛ در ميان تيم هاي حاضر در رقابت هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي مورتن اولسن، سرمربي تيم دانمارك جزو مربياني است كه از بيشترين سابقه كار با تيمش برخوردار است.

وي هنگام برگزاري اين پيكارها دهمين سال همكاري اش را با تيم ملي جشن مي گيرد. اولسن از سال 2000 تاكنون زمام امور اسكانديناوي ها را برعهده داشته و آنان را به مرحله نهايي جام جهاني 2002 كره و ژاپن و نيز جام ملت هاي 2004 هدايت كرده است.

با توجه به سابقه زياد همكاري وي هنوز مشخص نيست پس از اين پيكارها او همچنان علاقمند به ادامه همكاري باشد يا اينكه جا را براي يك مربي جوان‌تر باز گذارد.

اولسن كه در دوران جواني به عنوان يك مدافع ليبرو درجه اول شناخته و محسوب مي شد، بيشترين و بهترين بازي هايش را براي تيم هاي كلن آلمان و اندرلشت بلژيك انجام داده است. او با تيم بلژيكي حتي در سال 1993 موفق به كسب جام اتحاديه اروپا (يوفا) شد.

وي در شرايطي كه 40 سال سن داشت‌، كفش‌هايش را براي هميشه آويخت و به فعاليت ورزشي در كسوت مربي ادامه داد و براي اين منظور با مربيگري تيم هاي كلن آلمان و آژاكس آمستردام كار را شروع كرد.
جام جهاني 2010 از فردا با حضور 32 تيم در 8 گروه آغاز خواهد شد كه در اين ميان دانمارك با هلند، ژاپن و كامرون مصاف خواهد داد.


پاتوق ایرانیان در آفریقای جنوبی
ايرانيان مقيم آفريقا از مناطق مختلف اين قاره امروز بعدازظهر در يك رستوران بزرگ گردهم مي‌آيند.

به گزارش فارس؛ با هماهنگي بعمل آمده ميان برخي ليدرهاي هواداران ايراني كه قرار بود تيم ملي ايران را در صورت صعود به جام جهاني تشويق كنند، جمعيت عظيمي از ايرانيان مقيم قاره آفريقا در يكي از رستوران‌‌هاي بزرگ ژوهانسبورگ دور هم جمع مي‌شوند.

پرچم‌هاي جمهوري اسلامي ايران ميان ايرانيان تقسيم شده و قرار است تا جايي كه مي‌توانند غيبت تيم ملي فوتبال ما را در اين جشن بزرگ فرهنگي جبران كنند.

اين ايرانيان با در دست داشتن كتابچه‌هاي كوچكي تاريخ سرزمين ما را به مليت‌هاي مختلفي كه در آفريقاي جنوبي تجمع كرده‌اند مي‌شناسانند.


فان‌مارويك به دامادش باج‌ نمي‌دهد
سرمربي تيم ملي فوتبال هلند اهل باج‌دادن به شاگرد ويژه خود نيست.

برت فان‌ مارويك‌، سرمربي حال حاضر تيم ملي هلند يكي از نفرات خانواده خود را نيز در اين پيكارها در اختيار دارد. اين عضو خانوادگي كسي جز مارك فان بومل‌، هافبك باتجربه تيم بايرن مونيخ آلمان نيست. بازيكني كه در موفقيت هاي فصل اخير تيم آلماني نقش بسزايي داشته و داماد فان مارويك محسوب مي‌شود.

با اين حال مسئول فني تيم سرزمين لاله ها مي گويد: حضور فان‌بومل در تيم اعزامي به جام‌جهاني به منزله برخورداري از امتيازاتي ويژه براي چنين عضو خانوادگي نيست.او موظف است همانند ساير اعضا تيم تلاش كند تا به تركيب راه يابد.

گذشته از اين مسئله مربي 58 ساله بزرگترين موفقيت ورزشي خويش را همراه با فاينورد در سال 2002 تجربه كرد كه در آن هنگام فاتح جام يوفا شد.

فان‌مارويك سپس براي مدتي زمام امور تيم بروسيادورتموند را برعهده گرفت و سپس بار ديگر به فاينورد بازگشت تا با كسب نتايجي درخشان پس از جام ملت هاي 2008 اروپا در سوئيس و اتريش به جاي ماركو فان باستن عزل، زمام امور تيم پرستاره هلند را در اختيار گيرد.


پخش رايگان جام جهاني از طريق تلفن همراه
دولت اسپانيا براي مشتركين يكي از شركت‌هاي مخابراتي دولتي امكان تماشاي بازي‌هاي جام جهاني را فراهم كرده است.

به گزارش شبكه خبري و تلويزيوني اسپانيا (TVe)،‌ اسپانيايي‌هايي كه مشترك يكي از شركت‌هاي مخابراتي دولتي در اين كشور محسوب مي‌شوند مي‌توانند با توجه به سرعت بسيار بالاي اينترنت از طريق تلفن همراه خود بازي‌هاي خريداري شده از جام جهاني را تماشا كنند.

اين بازي‌هاي با نسخه قفل شده و غير قابل دانلود به تلفن همراه افراد مخابره مي‌شود و با توجه به كيفيت خاصي كه تنها در مانيتور كوچك قابل رويت است هرگز در شبكه‌هاي تلويزيوني قابل پخش نيست.

اين شركت دولتي مبلغ 5 ميليون يورو به آفريقاي جنوبي براي خريد اين بازي‌هاي و پخش اينترنتي آنها از طريق موبايل پرداخت كرده است.


دو آرژانتيني ديگر از خاك آفريقا اخراج شدند
پليس آفريقاي جنوبي از دستگيري دو شهروند آرژانتيني خبر داد.

به گزارش سايت رسمي فيفا، دو شهروند آرژانتيني ديگر پس از اخراج 3 آرژانتيني در هفته گذشته توسط پليس آفريقا از خاك كشور ميزبان اخراج شدند.

اين دو آرژانتيني كه به خاطر مصرف مشروبات الكلي در خيابان‌ اصلي ژوهانسبورگ مزاحم مردم مي‌شدند توسط پليس بازداشت شده و در بازجويي اوليه مشخص شد كه مدارك لازم براي ورود به خاك آفريقا را نيز همراه ندارند.

برخي از مردم آمريكاي جنوبي از ورودي‌هاي مرزي دريايي وارد خاك آفريقاي جنوبي مي‌شوند و اين مسئله باعث ايجاد ناهماهنگي ميان پليس و نيروهاي مرزي مي‌شود.


امتناع رونالدو از سوار شدن به اتوبوس
مهاجم پرتغالي رئال مادريد از سوار شدن به اتوبوس مخصوص تيم ملي كشورش امتناع كرد.

به گزارش سايت خبري روزنامه آبولا پرتغال، كريستيانو رونالدو صبح امروز به محض ديدن كيفيت داخل اتوبوس مخصوص تيم ملي فوتبال كشورش از سوار شدن به آن خودداري كرد.

مقامات برگزار كننده جام جاني از شنيدن اين خبر شوكه شده و بلافاصله در يك نشست خبري از كيفيت بالاي اين اتوبوس‌ها كه از آلمان خريداري شده است خبر دادند.

رونالدو جدا از ساير بازيكنان با يك اتومبيل مخصوص جابجاي نمايندگان فيفا به محل تمرين تيمش منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
20
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها