بازدید 8359

ورودی پلدختر از سمت جنوب مسدود می‌شود

فرماندار پلدختر گفت: با توجه به دستور استاندار لرستان و خطر شیوع ویروس کرونا ورودی‌های شهرستان از سمت جنوب ( استان خوزستان) مسدود می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲ 16 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا در پلدختر حسن رضاییان در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار لرستان مبنی بر کنترل و مسدود کردن محور منتهی به خوزستان و جلوگیری از ورود خودروهای خوزستانی به پلدختر از نیروهای انتظامی درخواست می شود نسبت به این امر اقدام کنند.

وی افزود: استان خوزستان در همجواری شهرستان پلدختر در کشور شرایط خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و تا چند روز گذشته هفت شهر با وضعیت قرمز داشت که امروز به ۹ شهر افزایش یافت.

فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به حجم انبوه تردد از پلدختر به سمت استان خوزستان مردم باید متوجه این خطر باشند و به ویژه در ایام پایان سال که نگرانی و حساسیت مسوولان وزارت بهداشت نسبت به موج چهارم کرونا افزایش می‌یابد از سفر به این استان خودداری کنند.

رضاییان یادآور شد: خوشبختانه در پلدختر آمار مرگ و میر ناشی از کرونا پایین بوده اما تعداد مبتلایان با توجه به نرم جمعیت بالا است و در حال حاضر تعداد افراد بستری در بیمارستان کاهش یافته، اما در چنین شرایطی که استان همسایه پلدختر در وضعیت حاد قرار دارد، مردم باید متوجه باشند که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری داشته و از تردد غیرضرور به ویژه به استان خوزستان خودداری کنند.

فرماندار پلدختر گفت: این شهرستان فاقد جاده کمربندی است و به ناچار وسایل نقلیه باید از داخل شهر عبور و تردد کنند که این امر می طلبد همه دستگاه ها با همکاری تردد ها را در شهر کنترل کنند.

وی افزود: برای حفظ سلامت مردم و جهت رعایت ضوابط مقررات واصول بهداشتی تمهیدات ویژه‌ای در شهرستان پلدختر لحاظ شود، بنابراین انتظار می‌رود در یک مقطع زمانی تا بهبود شرایط کنونی وضعیت کنترل و رصد شود.

رضاییان یادآور شد: با پیگیری‌های نظام و دولت گرچه در تهیه واکسن اقداماتی صورت گرفته اما با این وجود رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده ازماسک و رعایت فاصله فیزیکی هنوز شرط اول مبارزه با کرونا تعریف شده که به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار پلدختر از رسانه‌ها خواست خطرات شیوع ویروس کرونا و موج چهارم آن، به ویژه در روزهای پایانی سال و همچنین ضوابط رعایت پروتکل های بهداشتی را به مردم اطلاع رسانی و در این زمینه آگاهی بخشی کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود، از امروز با همکاری نیروهای مسلح ورود جدی و با قاطعیت نسبت به اعمال یک سری محدودیت‌ها در شهرستان پلدختر در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم و خانواده‌ها اقدام شود.

رضاییان یادآورشد: مسوولان ادارات شهرستان با همکاری و هماهنگی نسبت به اعمال ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود پیدا کرده و تمهیدات لازم در این زمینه را برنامه ریزی و اجرا کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست