بازدید 5085

اجاره آسان انواع ویلا در شمال و سراسر ایران با بهترین قیمت

بوم‌گردی و اکوتوریسم از جمله حوزه‌هایی است که این روزها در اکوسیستم استارتاپی ایران بیشتر به آن توجه می‌شود و به نظر می‌رسد کم‌کم از گمنامی و ناشناختگی در حال خروج است و توانسته ‌مخاطب خود را پیدا کند. استارتاپ چتراتا یکی از همین استارتاپ‌هاست که با هدف بهره گیری از ظرفیت اقامتگاه های مردمی در گسترش فرهنگ ایرانگردی کار خود را شروع کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 15 February 2021

اجاره آسان انواع ویلا در شمال و سراسر ایران با بهترین قیمت

بوم‌گردی و اکوتوریسم از جمله حوزه‌هایی است که این روزها در اکوسیستم استارتاپی ایران بیشتر به آن توجه می‌شود و به نظر می‌رسد کم‌کم از گمنامی و ناشناختگی در حال خروج است و توانسته ‌مخاطب خود را پیدا کند. استارتاپ چتراتا یکی از همین استارتاپ‌هاست که با هدف بهره گیری از ظرفیت اقامتگاه های مردمی در گسترش فرهنگ ایرانگردی کار خود را شروع کرده است.

وبسایت چتراتا ، رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه‌

چتراتا پلتفرمی برای رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه‌های بوم گردی در ایران است. در چتراتا بستری فراهم شده ‌که از یک طرف میزبانان می توانند پس از ثبت اقامتگاه و طی کردن مراحل تایید میزبانی, خدمات اقامتی خود را به گردشگران عرضه کنند و از دیگر سو گردشگران می توانند, به راحتی به تنوع بی نظیری از اقامتگاه های مردمی که توسط میزبانان و صاحبان اقامتگاه‌ها ثبت می‌شود، دسترسی داشته باشند و پس از مطالعه و مقایسه ویژگی های اقامتگاه ها, اقامتگاه منتخب خود را بصورت آنلاین رزرو کنند.

ثبت و انتشار اقامتگاه ها در چتراتا رایگان است, تنها هنگامی که اقامتگاهی رزرو می شود, کارمزد چتراتا از صورتحساب رزرو کسر می گردد.

«‌هدف ما در چتراتا تضمین آرامش خیال مسافران از بابت اقامتگاه شهر مقصد و در عین حال بهره مندی از اقامتگاه هایی مناسب و به قیمت, با سبک زندگی، غذاها و فرهنگ محلی مقصد می باشد. رزرواسیون همه نوع اقامتگاه بومی و مردمی همچون ویلا, سوئیت, آپارتمان, خانه های روستایی و اقامتگاههای بوم گردی در چتراتا قابل انجام است.

اجاره ویلا

سفر جزو آن مدل تفریحاتی است که با هر نوع سلیقه و روحیاتی سازگار است. عجیب به نظر می‌رسد که سفر کردن جایی در زندگی شما نداشته باشد و دلتان نخواهد هر چند مدت یکبار یک سفر خوشایند را در سطح کشور یا حتی خارج از آن تجربه کنید.

برای سفر کردن نیاز به سخت‌گیری نیست اگر یک گردشگر واقعی باشید می‌توانید در هر شرایطی مقدمات یک سفر تمام عیار را فراهم کنید و با اجاره روزانه ویلا اوقاتی لذت بخش را برای خودتان و همراهانتان ترتیب ببینید.

در این میان چگونگی سفر به حال و هوا و روحیات شما بستگی دارد. اینکه اهل چه مدل سفرهایی باشید، اینکه قرار گرفتن در چه فضایی حال شما را خوب می کند. بنابراین در شروع یک سفر لازم است که نسبت به روحیات خودتان به شناختی نسبی رسیده باشید. با در نظر گرفتن این جریان می توانید بهترین برنامه ریزی را جهت یک تعطیلات ایده آل ترتیب ببینید و در لحظه به لحظه ی سفر حس خوبی را تجربه نمائید.

سایت چتراتا با شناخت کامل نیازها و پوشش دادن نقاط ضعف دیگر سایت های فعال در این حوزه تلاش می کند بهترین سایت اجاره ویلا برای شما باشد.

با تکیه بر چتراتا، سفر فرایندی ساده است. فرقی نمی‌کند چه روحیاتی داشته باشید و چه بودجه‌ای را جهت سفر انتخاب نمائید. فهرستی کامل از بهترین گزینه‌ها جهت اجاره روزانه ویلا در سراسر ایران در اختیار شما قرار گرفته است تا با انتخاب بهترین گزینه، مسافرتی دلچسب و به یاد ماندنی را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید.

اگر قصد سفر دارید و به دنبال اجاره ویلا یا اقامتگاه مناسب و امن هستید این بهترین فرصت است تا با ورود و عضویت در سایت چتراتا تجربه‌ای خاص را برای خودتان رقم بزنید.

اجاره ویلا در شمال

اکثر شهرهای شمال کشور توانسته اند همچنان حال و هوای سنتی خودشان را حفظ کنند و تلفیق بی نظیری باشند از سنت و مدرنیته. با گشت و گذار در این شهرها می توان با سنت و آداب و رسوم مردم این خطه به خوبی آشنا شد.

مردمی آرام و مهمان نواز که زیبایی و طبیعت شهر و دیارشان را با گردشگرانی از اقصی نقاط ایران شریک شده اند. از دیگر جاذبه هایی که می توان در شمال به حد کافی از آن لذت برد سواحل آرام و دیدنی است. سواحلی که در هر نقطه حال و هوای خاص خودشان را دارند.

اگر از علاقه مندان به دریا هستید اجاره ویلا در رامسر از طریق سایت چتراتا بهترین انتخاب شماست. گزینه ای که می تواند سفرتان را از این رو به آن رو کند و باعث شود اوقاتی متفاوت و دلنشین را تجربه کنید.

شمال کشور از روی دیگر به ییلاقات بی نظیرش هم معروف است. ارتفاعات این منطقه شما را به دنیایی دیدنی می برد. دنیایی مملوء از تپه های سبز و بی نظیر با پس زمینه جنگل ها و کوهستان هایی فراخ. بدون شک اگر یک بار راهی چنین سفری بشوید نمی توانید از آن دل بکنید و در همه حال و هر شرایطی خودتان را به بهار دلپذیر ییلاقات شمال می رسانید.

در چتراتا با رزرو ویلا و اجاره کلبه در بهترین نقاط گیلان و مازندران به خصوص در بهار و پاییز،لحظات شیرینی را برای خود رقم بزنید.

اجاره ویلا اطراف تهران

بسته به اینکه به دنبال چه سبک سفری باشید و دلتان بخواهد تعطیلات خود را چطور بگذرانید انتخاب‌های متعددی در اختیار شماست. خوبی تهران همین تنوع بی حد و اندازه ای است که به گردشگران و ساکنینش عرضه می کند.

بدون شک اگر به دنبال یک فضای آرام باشید،چتراتا اجاره باغ اطراف تهران را به شما پیشنهاد می کند که می تواند مانند اجاره ویلا در شمال حالتان را به بهترین شکل سر جا بیاورد.

اگر به دنبال سفرهای لوکس و متفاوت هستید اجاره ویلا استخردار اطراف تهران را امتحان کنید و در صورتی که به دنبال سکونت در یک ییلاقات خوش منظره هستید کلبه های چوبی شیرین‌ترین اقامت را پیش پای شما می‌گذارند. 

از روی دیگر شاید جزو آن دسته گردشگرانی باشید که دلشان می خواهد با اجاره یک ویلای تمام عیار هرآنچه نیاز است را در فضای منزل در اختیار داشته باشند. در این صورت به طور قطع سایت چتراتا اجاره ویلا اطراف تهران را به شما پیشنهاد می دهد. 

اجاره آسان انواع ویلا در شمال و سراسر ایران با بهترین قیمت

در این حالت دقت کنید که ویلای مدنظر شما امکانات و تجهیزات مناسبی را در دسترس شما قرا بدهند. سیستم صوتی تصویری، محوطه باز و حیات، لوازم آشپزخانه و استراحت از مهم ترین مواردی هستند که بر روی کیفیت شما تأثیرگذار خواهند بود. شاید حتی بهتر باشد که مسیرهای دسترسی و فروشگاه‌های اطراف این ویلا را نیز بررسی کنید تا در طول اقامت مشکلی از این بابت نداشته باشید. سایت چتراتا این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست