بازدید 17325

اعلام جرم دادستان زنجان علیه وزیر ارتباطات

در پی صحبتهای خلاف سیاستهای نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان پرونده قضایی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 15 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز زنجان ؛ رئیس کل دادگستری استان زنجان در پی صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان از تشکیل پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی خبر داد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر گفت : با توجه به صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد .

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید در مسیر و خط انقلاب قرا بگیرند و کسی نمی تواند با صحبتهای خود انقلاب و نظام را زیر سئوال ببرد افزود : آنچه که هفته گذشته در زنجان اتفاق افتاد و یکی از مسئولان کشور صحبتهای نادرست و خلاف سیاستهای نظام داشتند ، جای تأسف دارد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد :انقلاب ما مردمی، اسلامی و بر پایه ارزش های و باورهای دینی مردم بوده است، در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه همه تحکیم پایه های نظام و انقلاب است همه ما باید در این راه تلاش کنیم نه اینکه با صحبتهای نسنجیده ارزشهای نظام و انقلاب را زیر سئوال ببریم.

رئیس شورای قضائی استان زنجان اظهار کرد : با توجه به اینکه رسیدگی به اتهامات این گونه مقامات در صلاحیت دادسرای تهران می باشد پرونده با عدم صلاحیت به مرجع مذکور جهت رسیدگی ارسال شد.

وزیر ارتباطات که در دهه فجر برای افتتاح چند طرح به زنجان سفر کرده بود در جلسه شورای اداری استان زنجان گفته بود: «امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۲۱
طرف گفته نه شرقی نه غربی می خواهند محاکمه اش کنند؟
وزیر ارتباطات درست گفته، اون دادستانی علیه نظام اقدام میکنه
انتخابات نزديكه
ديگه از حالا به بعد همه كانديداها از اين حرفا ميزنن
الان حرف بدی زده یعنی؟
آقای دادستان خوشحال باشید که برای یک مسول که سخنرانی کرده فورا تشکیل پرونده دادید.......تا کی همه چیز حتی قضا و قضاوت باید بوی سیاست بدهد....... خداوکیلی اگر اعلام سرقت کنند و یا زورگیری و یا اختلاس و یا مسولی که مال مردم را خورده و کار مردم را راه نینداخته و................. هم به همین سرعت عمل میکنید؟؟؟؟؟؟
خب کجای این حرف اشتباه است حضرت آقا باید کشوری مثل ایران که سرشار از ثروت است باید روی پای خود بایستتد نه اینکه همیشه اویزان کسی باشد حرف حق جواب ندارد کمی هوشمندانه نگاه کنید
کجای این حرف مخالف ارزشهای نظام و انقلابه ؟ چرا عدالت رو با جناح بندی های سیاسی مخدوش می کنند؟
این اعلام جرم جای تعجب داره !!! خوب مگه فرمایش آقای جهرمی چه ایرادی داشته خوب عین فرمایش حضرت امام ( ره) همین بوده نه شرقی و نه غربی نه دل بستن به بوک شرق نه دل بستن به بلوک غرب
حالا این دادستان زنجان کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حجت الاسلام صادقی نیارکی با اعلام این خبر گفت : با توجه به صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام یکی از مسئولان کشور در زنجان بلافاصله مستندات جمع آوری و با فوریت علیه این مسئول پرونده قضائی تشکیل شد .

خونه خاله که میگویند، همین است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی فوریت داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینقدر رو مخ مردم نباشید
رئیس کل دادگستری استان زنجان چی میگه ؟

چرا اینقدر کم ظرفیت هستند بعضی ها ؟
مگه وزیر ارتباطات چی گفته
بله حق با شماست. در انقلاب مردمی جایگاه مردم درکجاست وقتی قاضی 15میلیون حقوق می گیره ؛معاف از مالیات و کارمند 4 میلیون حقوق میگیره و معاف از مالیات
کی فکرش رو می کرد تو جمهوری اسلامی اگر کسی بگه نباید به کاخ کرملین دلبست دادستان علیه اش اعلام جرم کن؟
عجیبه واقعا که با یک جمله اینقدر حضرات دستپاچه شده اند از نیارکی بگیر تا خیارکی همه موضع گرفته اند .اولا از قول رهبر انقلاب گفته دوما نظرش را گفته یعنی شما در همه موارد اینقدر جدی هستید یا نه فقط برای ارباب هول شده اید
عرصه سیاست در کشورمان چقدر پست و مبتذل شده است. یک جناح سیاسی که کنترل قوه قضائیه را در اختیار دارد بخاطر نگرانی از احتمال کاندید شدن وزیر ارتباطات برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به هر ابزاری دست می زند تا رقیب را از میدان به در کند. چون می داند که جناح خودش هیچ محبوبیتی در میان مردم ندارد و نمی توانند در صورت وجود رقیبی هرچند ضعیف مانند آذری جهرمی هم رأی مردم را به خودشان جلب کنند.
جالب است که دادستان علیه وزیر اعلام جرم سیاسی می کند. معلوم نیست تکرار شعار اصلی و اولیه انقلاب که برخاسته از سخنان امام خمینی مبنی بر نه شرقی و نه غربی بود، چه منافاتی با سیاستهای کلی نظام دارد و آیا دادستان دانش و صلاحیت این را دارد که مشخص کند بیان یک جمله در یک نشست استانی خلاف «سیاستهای کلی نظام» است یا خیر. در هر صورت اصل ماجرا بر همه عیان است
درست مثل شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی که بر یر درب وزارت امور خارجه نوشته شده است . فکر کنم رئیس کل دادگستری استان زنجان از خط انقلاب خارج شده و باید بر علیه اش پرونده قضایی ایجاد کرد.
چرا؟
چون فرممایش امام که گفته اند: نه شرقی نه غربی را بیام کرده؟!!
از بس بيكارمونده شكايت كرده برو به شكايات مردم رسيدگي كن
این «امام یاد داد نه به کاخ سفید اعتمادی هست، نه به کاخ کرملین امیدی.» کجاش خلاف سیاستهای نظام هست مگر اینکه شعار انقلاب که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود تغییر کرده باشه به آری شرقی نه غربی
یعنی طرف از امام نقل قول کرده براش پرونده تشکیل دادن :))) اوج دموکراسی و انقلاب مردمی که میگن ماییم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی