بازدید 21247
۷

«سرپل ذهاب»؛ سه سال پس از زلزله مهیب و مرگبار

در ۲۱ آبان ماه سال ۹۶ زلزله‌ای با قدرت ۷.۳ دهم ریشتر، غرب استان کرمانشاه را لرزاند. این زلزله ۶۲۰ کشته و بیش از ۱۲ هزار مصدوم به جای گذاشت. اکنون پس از سه سال از این اتفاق ناگوار، چهره شهر تغییر کرده است؛ ساختمان‌ها ساخته شده‌اند و زندگی و کسب و کار آن به حال سابق برگشته است. بخشی از جریان زندگی و بافت شهری آن را در این گزارش تصویری ببینید.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ 14 February 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
اخه اینها ایرانی هستند دیگه ، لبنانی که نیستند ۶ ماهه خونه هاشون آماده بشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ای ول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
ساکت مغرض
بی سلیقه ای کرده اخوی عکاس و خبرنگار. عکس ها قبلی از همین مناطق لازمه. باید عکس هی قبلی را پیدا میکردی بعد میرفتی عکس میگرفتی با همان زاویه از همان محل بعد از زلزله. قشنگ تر میشد. دریغ از سلیقه. تابناک من را استخدام کن. من آدم دقیقی هستم
خدارو شکر خونها پس از 3 سال سرپا شده . ولی هنوز هم نبود تمیزیو نظمو انضباط و پاکی محله ها و رو نمیبینیم. فقط شلختگیو سلیقه سالاری شهرداریهارو مثله همه جا شاهد هستیم..... کاش قوه قضائیه اصلاح شود ... اصلاح شود هر تک نفر از یک شهر میتواند بر علیه هر دستگاه که ترک فعل میکند اقامه دعوا کندو به سرعت به نتیجه برسد. الان هممیتواند اقامه دعوا کندو لی تا دادگاه تشکیل بشه همون دستگاه خدمات به اون شهرورند رو مختل خواهد کردو و اگه بلایی سرش نیاره ..
و مردمی که اونقدر فقیر هستند که هنوز نمای ساختمان تکمیل نشده در اون ساکن شدن! اون وقت برای مردم فلان جا! یک ساله خانه ساختید و پول کرایه خونه 1 سال رو هم جلو بهشون دادید!
احسنت!
فکر نمیکنم خانه ها در زلزله بعدی سالم بمانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست