بازدید 1518
دووميداني جايزه بزرگ آسيا ـ هند؛

قهرمانی سوم و ركوردشكنی دوم یک ایرانی

به غير از سه مدال طلاي سجاد مرادي در 800 متر، امير مرادي برادر كوچكتر او نيز در دومين مرحله اين رقابت‌ها به يك مدال برنز دست يافت. اين مجموع مدال‌هاي ايران در اين رقابت‌ها بود.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۲ 09 June 2010
سجاد مرادي براي سومين بار پياپي قهرمان دوي 800 متر رقابت‌هاي جايزه بزرگ آسيا در سال 2010 شد.

به گزارش ايسنا؛ رقابت‌هاي دووميداني جايزه بزرگ آسيا عصر امروز در شهر چن ناي هند برگزار شد و طي آن سجاد مرادي در دوي 800 متر با كسب زمان يك دقيقه و 47 ثانيه و 28 صدم ثانيه ضمن شكستن مجدد ركورد مسابقه‌ها به عنوان قهرماني دست يافت. او با اين قهرماني براي سومين بار جايزه 1500 دلاري را به خود اختصاص داد.

مرادي در مرحله نخست اين رقابت‌ها كه هفته پيش در شهر پونه برگزار شده بود، با كسب زمان يك دقيقه و 47 ثانيه و 70 صدم ثانيه ضمن كسب عنوان قهرماني، ركورد رقابت‌ها را شكسته بود. پس از مرادي دو دونده از هند در مكان‌هاي بعدي قرار گرفتند. همچنين امير مرادي نيز با زمان يك دقيقه و 48 ثانيه و 77 صدم ثانيه در مكان پنجم قرار گرفت.

ديگر شركت كنندگان ايران نيز در مواد 400 متر و پرش ارتفاع بودند كه كيوان قنبرزاده در پرش ارتفاع با ركورد 2 متر و 10 سانتي‌متر به صورت مشترك با ورزشكاري از قزاقستان ششم شد و شهاب‌الدين طهماسبي در 400 متر با زمان 48 ثانيه و 24 صدم ثانيه در مكان ششم قرار گرفت.

اين آخرين مرحله رقابت‌هاي دووميداني جايزه بزرگ آسيا در سال 2010 بود كه هر سه مرحله آن در سه شهر هند برگزار شد. به غير از سه مدال طلاي سجاد مرادي در 800 متر، امير مرادي برادر كوچكتر او نيز در دومين مرحله اين رقابت‌ها به يك مدال برنز دست يافت. اين مجموع مدال‌هاي ايران در اين رقابت‌ها بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل