بازدید 11114
۳
سکوت فدراسیون مقابل تلاش غیرقانونی دو ردصلاحیت شده

کمیته انتخابات فوتبال چشمش را به کمپین بهاروند و رفقا بست

طبق نقشه راه تاییدشده فیفا، اضافه شدن نفرات ردصلاحیت شده پس از اعلام نهایی اسامی امکانپذیر نیست و هرگونه اعتراض و رسیدگی از طریق استیناف باید پیش از تاریخ ۲۱روز تا مجمع انجام می‌شد
کد خبر: ۱۰۳۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 12 February 2021

از زمان شروع ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی 8 بیانیه صادر کرده و حتی به حواشی یا شایعات در شبکه‌های اجتماعی هم واکنش نشان داده، اما فدراسیون فوتبال چند روزی می‌شود که درباره یک شایعه مهم سکوت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بیانیه شماره 8 کمیته بدوی در حالی منتشر شده که برخی نامزدهای ردصلاحیت شده در تلاش برای بازگشت به انتخابات هستند.

از جمله حیدر بهاروند که هم اکنون سرپرستی فدراسیون فوتبال را هم به عهده دارد و برخی نزدیکان او با تشکیل گروهی در تلگرام و راه اندازی کمپینی قصد فشار از طریق مجلس و وزارت ورزش را دارند تا او به انتخابات بازگردد. این مسئله از دو جهت تخلف است، اول از همه طبق نقشه راه اضافه شدن نفرات ردصلاحیت شده پس از اعلام نهایی اسامی امکان پذیر نیست و هرگونه اعتراض و رسیدگی از طریق استیناف باید پیش از این تاریخ انجام می‌شد.

کمیته انتخابات فوتبال چشمش را به کمپین بهاروند و رفقا بست

تخلف دوم هم جایی است که بهاروند با فشار افرادی خارج از چهارچوب قانونی از جمله مجلس یا دولت بخواهد به انتخابات بازگردد. مسئله‌ای که مصداق بارز دخالت شخص ثالث یا دولت در پروسه انتخابات است و حتی می‌تواند باعث ورود فیفا و تعلیق فدراسیون شود. فریدون اصفهانیان دیگر فردی است که ردصلاحیت شده اما گفته می‌شود او هم در تلاش برای بازگشت به صحنه انتخابات است که این موضوع هم تخلف به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود که فدراسیون فوتبال نسبت به این اتفاق هم واکنش نشان داده و به جای سکوت توضیح دهد که آیا چنین مسئله‌ای شایعه است یا واقعاً سرپرست و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌خواهند با تخلف به انتخابات بازگردند؟

فدراسیون فوتبال که معمولاً بلافاصله به مسائل مختلف واکنش نشان می‌دهد پس از چهار روز درباره تغییر اسامی در لیست توضیح داد و دلیل این تأخیر مشخص نیست همانطور که دلیل سکوت در قبال شایعه بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها روشن نیست. این موضوع این شبهه را به وجود می‌آورد که آیا وقتی منافع خودمان در میان باشد باید سکوت کرد و اگر حرفی درباره دیگران مطرح شد باید بلافاصله واکنش نشان داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این آقا را به جرم تخلفات مالی بازداشت کنند تا ریاست فدراسیون از کلش بیفته
ما قطعنامه شورای امنیت را اجرا نمیکنیم اما جرات نداریم از ترس فیفا با چهارتا متخلف برخورد کنیم یا حداقل مانعی برای ادامه تخلفاتشان بشویم
مجلس انقلابی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر