بازدید 6170

حمایت سرمربی آنتورپ از رقیب بیرانوند بعداز خوردن ۳گل!

سرمربی قبلی آنتورپ بعد از خوردن دو گل از سوی بیرانوند مقابل همین تیم بروژ در لیگ بلژیک، مصاحبه ای عجیب علیه بیرانوند انجام داد و به شدت اما حالا رفتاری کاملا متناقض با رقیب بیرانوند صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 12 February 2021

آنتورپ چهارشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بلژیک با نتیجه یک به ۳ مقابل کلاب بروژ شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، دروازه بان آنتورپ در آن بازی دی ولف بود و علیرضا بیرانوند روی نیمکت حضور داشت. عملکرد دی ولف به زعم رسانه‌های بلژیکی ناامید کننده بوده است اما سرمربی آنتورپ از دروازه بان خود حمایت کرد.

این درحالی است که سرمربی قبلی آنتورپ بعد از خوردن دو گل از سوی بیرانوند مقابل همین تیم بروژ در لیگ بلژیک، مصاحبه ای عجیب علیه بیرانوند انجام داد و به شدت به گلر ایرانی اش انتقاد کرده بود که جنجالی شد اما حالا رفتاری کاملا متناقض با رقیب بیرانوند صورت می‌گیرد.

به نقل از سایت اسپورزا، فرانک فرکوترن سرمربی آنتورپ بعد از بازی گفت: مسئولیت دروازه بان بر عهده من است. من دی ولف را به دلیل برنامه ام انتخاب کردم. او هفته گذشته عملکرد خوبی در جام حذفی داشت. در بعضی مواقع او (دی ولف) می‌توانست کمی بهتر عمل کند اما برای من تمام دروازه بان ها شماره یک هستند. چرا به او فرصت اثبات این موضوع را ندهم؟ ما با آرامش عملکرد او را ارزیابی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار