بازدید 9384
۱
کاظم محمودی:

شنیده‌ام کفاشیان به هیات‌های فوتبال زنگ می‌زند؛ باندبازی را تمام کنید

کد خبر: ۱۰۳۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 10 February 2021

کاظم محمودی سرپرست سابق تراکتور در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال که دهم اسفند برگزار می شود گفت: ما نباید فکر کنیم اداره فدراسیون فوتبال کار آسانی است. من فکر می کنم رییس بعدی فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه باید فوتبالی باشد لازم است از توانایی لازم برای مدیریت برخوردار باشد. رئیس فدراسیون باید بتواند با بخش های دیگر کشور هم ارتباط بگیرد و مشکلات فوتبال را حل کند. اداره فدراسیون فوتبال کمتر از مدیریت یک وزارتخانه نیست و شاید خیلی هم مهمتری است.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن سابق باشگاههای استقلال، تراکتور و صباباتری اضافه کرد: زمان ما فوتبال دولتی بود اما حالا باشگاههای خصوصی هم فعال شده اند و می خواهند با تیم های دولتی رقابت کنند. در این شرایط باید بتوان درآمدزایی کرد تا فوتبال به حق خودش برسد. در این سال ها همیشه باشگاههای ما گرفتار مشکلات اقتصادی و بدهی ها بوده اند، تیم ملی در شرایط بدی قرار گرفته و فدراسیون به عنوان یک مجموعه همیشه بدهکار شناخته شده. رئیس فدراسیون باید مدیری باشد که بتواند از این مشکلات عبور کند و البته سابقه کار کردن در فوتبال را هم داشته باشد. امیدوارم اینبار انتخابات فوتبال در مسیر درستی قرار داشته باشد و دولت هم دخالت نکند چون وقتی دخالت می کنند فدراسیون و رئیس آن ضعیف می شوند و اراده ای از خودشان ندارند. بگذارند یک بار انتخابات بدون دخالت دولتی و سیاسی برگزار شود تا فردی را انتخاب کنند که می تواند به فوتبال کمک کند.

محمودی در پایان به خبر ورزشی گفت: من شنیده ام آقای کفاشیان به بعضی از هیئت ها زنگ می زند و می گوید به فلان گزینه رای بدهید. این کارها خوب نیست و امیدوارم صحت نداشته نباشد. بگذارند خود اعضای مجمع تصمیم بگیرند. این باند بازی ها باید یک جایی تمام شود تا فوتبال نفس بکشد. هر عضو مجمع باید خودش عاقل و بالغ باشد و منتظر نمی ماند که دولت یا روسای سابق فدراسیون بگویند به چه کسی رای بدهید. امیدوارم این اتفاقات تمام بشود و فوتبال ما هم در بخش باشگاهها و هم تیم ملی از این شرایط خارج شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتیکه یه عده خانوادگی تشنه پست و مقام در بخش‌‌های مختلف و حتی ورزش هستن از این بهتر نمیشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی