بازدید 6726

افتتاح واحد ردیابی و پشتیبانی دانشجویان کرونایی بلژیک

یک دانشگاه بلژیکی، دانشجویان و پرسنلی را که مبتلا به کووید-۱۹ شده‌اند، ردیابی و پشتیبانی می‌کند تا دانشجویان هرچه ‌سریع‌تر به محوطه دانشگاه بازگردند.
کد خبر: ۱۰۳۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 10 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از بروکسل‌ تایمز،‌ دانشگاه کاتولیک لوون در بلژیک واحد پشتیبانی و ردیابی دانشجویان را که تست کرونای آنها مثبت شده است، راه‌اندازی می‌کند.

بنا به اعلام این خبرگزاری، این دانشگاه روی ردیابی، اعلام گزارش و آزمایش دانشجویان حساب کرده تا دانشجویان بتوانند به محض روشن شدن چراغ سبز دولت برای از سرگیری فعالیت دانشگاه‌ها، به دانشگاه بازگردند.

به این ترتیب، یک مرکز تماس با دانشجویان و پرسنلی که تست کرونا آنها مثبت شده، ارتباط برقرار می‌کند تا دو هدف خود را پیگیری کند. اول ردیابی و راهنمایی دانشجویان و دوم، ردیابی ارتباطات آنها در محوطه دانشگاه.

همچنین از افرادی که ارتباطات پرخطر داشته‌اند هم خواسته می‌شود که آزمایش شده و قرنطینه شوند.

این استراتژی در همکاری با دانشگاه "گِنت" صورت گرفته است. چراکه این دانشگاه از ماه اکتبر نیز یک فرآیند پشتیبانی مشابه را ارائه می‌دهد.

دانشگاه کاتولیک لوون از ماه اکتبر دارای یک سایت تست کرونا است که قادر است آزمایش حدود صد دانشجو در روز را پشتیبانی کند. البته این دانشگاه گفته که در صورت لزوم می‌تواند این ظرفیت را افزایش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست