بازدید 9535

قالیباف: توجه اصلی در این سفر به مسائل اقتصادی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر به روسیه درباره دستاورد‌های این سفر، گفت:در این سفر یکی از موضوعات مهم ما توجه به مسائل اقتصادی بود.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴ 10 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس به روسیه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان سفر به روسیه درباره دستاورد‌های این سفر، اظهار داشت:در این سفر یکی از موضوعات مهم ما توجه به مسائل اقتصادی بود.

وی افزود: نخستین جلسه ما در بدو ورود به روسیه با تجار روسی و ایرانی در این کشور بود و علی‌رغم اینکه بنده قبل از سفر بررسی‌های دقیقی در این زمینه صورت داده بودم، اما بنا داشتیم که نظرات آن‌ها که نظرات آن‌ها را نیز مستقیم بشنویم.

قالیباف یادآور شد: صحبت‌ها و رایزنی‌هایی با دومای روسیه، شورای فدراسیون روسیه و روسای کمیسیون‌های اقتصادی و روسای دوما در روسیه با اولویت مسائل اقتصادی صورت دادیم.

وی با اشاره به دیدار خود با دبیرکل اورآسیا، تصریح کرد: در دیدار با دبیرکل اورآسیا به مسائل اقتصادی پرداختیم که همه این دیدار‌ها و بررسی‌ها حکایت از این داشت که فرصت‌های بسیار خوبی در سرمایه گذاری و تبادلات تجاری در صادرات و واردات در توسعه زیر ساخت‌های مربوط به کریدور شمال و جنوب وجود دارد و می‌توان کار‌های جدی و اساسی صورت داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها