بازدید 9983

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در رشت حین نزاع جمعی

کد خبر: ۱۰۳۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 09 February 2021

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار که باعث درگیری و اخلال در نظم عمومی در این شهرستان شده بودند، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ با همکاری یگان امداد بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: ماموران پس از مشاهده درگیری با اقدامات پلیسی صورت گرفته، ۱۰ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با تصریح بر اینکه افراد دستگیر شده اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حافظی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی