بازدید 9389
۴

همدستی فامیلی برای قتل پسرخاله‌ها

۶ماه پس از ناپدید شدن مرموز مردی جوان و پسرخاله‌اش، برادر یکی از آنها اسرار قتل مردان گمشده را فاش کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 09 February 2021


به گزارش تابناک به نقل از  همشهری‌آنلاین، مرداد امسال با پیدا شدن جسد مرد جوانی در سواحل بندر عسلویه تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ او شروع شد. جسد مرد در نزدیکی ساحل و داخل آب پیدا شده و معلوم نبود که علت مرگ او چیست. به همین دلیل جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت مرگ او آغاز شد.

همزمان تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت قربانی نیز آغاز شد تا اینکه با بررسی‌های تخصصی هویت وی معلوم و مشخص شد که او اهل شهرستان لامرد در استان فارس است.

ماموران در تماس با خانواده وی متوجه شدند که او از مدتی قبل گم شده بود و خانواده‌اش نیز در این مدت گزارش گم شدن او را به پلیس خبر داده بودند.

جسد دوم
برادر قربانی با حضور در پزشکی قانون بوشهر جسد وی را شناسایی کرد و گفت: مدتی قبل برادرم به همراه پسرخاله‌ام برای انجام کاری خانه را ترک کردند اما ناپدید شدند و دیگر آنها را ندیدیم. برای همین از پلیس برای پیدا کردن آنها کمک خواستیم تا اینکه جسد برادرم پیدا شد و معلوم نیست پسرخاله‌ام دچار چه سرنوشتی شده است.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران متوجه شدند که جسد پسرخاله قربانی نیز در بیابان‌های شهرستان پارسیان در استان هرمزگان پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شده است.

وقتی متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که هر دو قربانی ابتدا مسموم شده و بعد به قتل رسیده‌اند، پرونده‌ای جنایی پیش روی پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای کشف راز قتل مرد جوان و پسرخاله‌اش شروع شد.

کارآگاهان در ادامه به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد برادر نخستین قربانی در این جنایت دست داشته است. او که به اتهام خرید و فروش مواد مخدر به ۲۵سال زندان محکوم شده و در زندان به سر می‌برد، با هماهنگی قضایی به اداره آگاهی بوشهر انتقال یافت و در بازجویی‌ها به قتل برادر و پسرخاله‌اش اعتراف کرد.

او گفت: چند ماه پیش به اتهام خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شدم، اما تا زمانی که حکم دادگاه صادر شود با وثیقه آزاد شدم. من می‌دانستم که دادگاه حکم سنگینی برایم می‌برد و باید چند سالی را در زندان بمانم. به همین دلیل وقتی دایی و پسردایی‌ام به سراغ من آمدند و در ازای گوشمالی برادرم پیشنهاد پرداخت مبلغ کلانی دادند آن را قبول کردم.

متهم ادامه داد: دایی و پسردایی‌ام از مدتی قبل با برادرم اختلافات شخصی داشتند و می‌خواستند از او انتقام بگیرند. برای همین سراغ من آمدند که به آنها کمک کنم. من هم به خاطر پول قبول کردم. آن روز با برادرم تماس گرفتم و برای گفت‌وگو در تلمبه خانه‌ای در منطقه رکن‌آباد لامرد قرار گذاشتم.

وقتی برادرم آمد، تنها نبود و پسرخاله‌ام نیز با او بود. ما قصد کشتن برادرم را داشتیم اما چون نمی‌خواستیم شاهدی به جا بگذاریم داخل دلستر هر دوی آنها سم ریختیم و آنها بعد از خوردن آن، جانشان را از دست دادند. ما هم اجسادشان را سوار ماشین کردیم و یکی از حوالی عسلویه و دیگری را حوالی شهرستان پارسیان رها کردیم.

به گفته سردار خلیل واعظی، رئیس پلیس استان بوشهر، با اعترافات این مرد، دایی و پسردایی او نیز دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
وقتی خدا جایی در وجودت نداشته باشد !
یا خدا
طرف برادرش رو بخاطر دائیش کشته؟!
عجیبا غریبا
کی وقت کردی تا این حد حیوون بشی!!!
برادرت رو با دست خودت کشتی؟!!!!
حیوان درنده هم قادر به چنین کاری نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار