بازدید 34898

غیبت سید حسن خمینی در تجديد بيعت نمايندگان با امام راحل (ره)

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با بنيانگذار جمهوري اسلامي تجديد بيعت كرده و در مزار شهداي 72 تن و آيت‌الله طالقاني حاضر شدند/در غياب سيدحسن خميني، سيدعلي خميني به استقبال از نمايندگان مجلس آمده بود كه با رئيس مجلس ديده بوسي كرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۳ 09 June 2010
اعضاي هيات‌رئيسه و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دقايقي پيش با حضور در حرم امام خميني(ره) با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي تجديد بيعت كردند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي خميني و محمدعلي انصاري به استقبال نمايندگان مجلس شوراي اسلامي رفتند.

گفتني است سيدعلي خميني كه در غياب سيدحسن خميني به استقبال از نمايندگان مجلس آمده بود با رئيس مجلس مصافحه كرده و گفت‌وگوي كوتاهي داشتند. سپس نمايندگان با تقديم تاج گل با آرمان‌هاي امام تجديد بيعت كرده و براي شادي روح پرفتوح ايشان فاتحه خواندند.

گفتني است نمايندگان مجلس سپس به گلزار شهداي 72 تن رفته و به فاتحه خواني در اين مزار پرداختند و تاج گلي را هم نثار آنان كردند. نواب رئيس مجلس نيز لاريجاني را در اين مراسم همراهي مي‌كردند.

مزار آيت الله طالقاني اولين امام جمعه تهران نيز مقصد بعدي نمايندگان مجلس بود كه با تقديم تاج گل و قرائت فاتحه، به اين يار راستين امام خميني(ره) اداي احترام شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی