بازدید 5686
با ترک مسجدسلیمان جدی شد؛

مجتبی حسینی درآستانه سرمربیگری ذوب‌آهن

کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 08 February 2021

بعد از قطع همکاری ذوب آهن و رحمان رضایی در اصفهان نام های زیادی به عنوان جانشین رحمان به گوش می رسد اما یکی از بازیکنان ذوب آهن مدعی است به آنها گفته اند مجتبی حسینی سرمربی جدید تیم است

به گزارش تابناک ورزشی، مجتبی حسینی که تا همین هفته روی نیمکت نفت مسجدسلیمان می نشست، احتمالا در هفته پانزدهم لیگ برتر بیستم سرمربی ذوب آهن خواهد بود.

باشگاه ذوب آهن با وجود این که اشتباهات داوری نقش غیر قابل انکاری در نتایج ضعیف این تیم داشت، در پی شکست خانگی مقابل سپاهان قید همکاری با رحمان رضایی را زد و با او قطع همکاری کرد.

اما جانشین رحمان رضایی چه کسی است؟ رسول کربکندی که از همان ابتدا مخالف سرمربیگری رحمان رضایی بود، می گوید باشگاه سه گزینه را برای هدایت ذوب آهن در نظر گرفته و به زودی سرمربی جدید معرفی می شود.

کربکندی نامی از گزینه ها نمی برد اما شایعه شده مجتبی حسینی، هومن افاضلی و زوج منصور ابراهیم زاده و مهدی رجب زاده گزینه های هدایت ذوب آهن هستند. البته یکی از بازیکنان ذوب آهن مدعی است به آنها گفته اند فردا مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی می شود.

بعد از بازی با سپاهان، تمرین تیم دو روز تعطیل بود. البته بازیکنان اصلی شنبه زیرنظر دستیاران رحمان ریکاوری کردند و یکشنبه هم به همه استراحت داده شد تا تمرین از دوشنبه آغاز شود. با این تفاوت که دیگر خبری از رحمان رضایی نیست و تیم یا با جانشین رحمان تمرین می کند یا به صورت موقت با دستیار خارجی او که تحت قرارداد باشگاه است.

با این همه، یک بازیکن ذوب آهن گفت: تصورمان این بود که حداقل تا پایان هفته هجدهم که لیگ تعطیل شود به رحمان رضایی فرصت می دهند چون انصافا اگر داوری ها به ضرر ما نبود الان حداقل 22 امتیاز داشتیم و یازده امتیازی نبودیم. از بازی با فولاد که برد صد در صد ما را با مساوی عوض کردند تا بازی با سپاهان که دو پنالتی صد در صد ما را نگرفتند، حداقل 9 بازی داوری علیه ذوب آهن بود. مقابل نفت مسجدسلیمان گل سالم ما رد شد، دو بازی را با پنالتی های اشتباه باختیم و هر بلایی که فکر کنید سر تیم ما آوردند. البته دیروز یکی از بچه های اصفهانی تیم به من گفت در باشگاه جلسه گذاشته اند و شاید از همین بازی دیگر رضایی سرمربی ما نباشد. امروز هم اطرافیان تیم به ما گفتند مجتبی حسینی توافق کرده و همین یک یا دو روز آینده سرمربی تیم می شود. البته از هیات مدیره کسی هنوز با بچه ها حرف نزده و معلوم نیست تصمیم آخر هیات مدیره چه باشد اما چیزی که من از چند نفر از بچه های بومی تیم شنیدم این بود که تقریبا با مجتبی حسینی توافق کرده اند.
مجتبی حسینی بعد از مساوی تیمش با گل گهر سیرجان از جمع بازیکنان نفت مسجد سلیمان جدا شده و در حالی که بازیکگنان نفت حتی پول برگشتن به مسجد سلیمان نداشتند و در کرمان مانده اند، او تیم را رها کرده و به تهران آمده تا قراردادش را با نفت مسجد سلیمان فسخ کند. حسینی پیش از این هم یک بار قصد جدایی از نفت مسجد سلیمان و همکاری با نساجی را داشت که با وعده های مدیران باشگاه از این کار منصرف شد اما حالا آماده است به تیم قدیمی خود برگردد. حسینی هم درست مثل رحمان رضایی سابقه بازی در ذوب آهن را دارد و البته در مقاطعی هم به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در کادرفنی ذوب آهن همکاری کرده و یک مقطع نیز سرمربی این تیم اصفهانی بوده است.

 البته شایعه هایی هم پیرامون اختلاف یک بازیکن باتجربه ذوب آهن با مجتبی حسینی به گوش می رسد و شاید تنها مانع بر سر راه همکاری ذوب آهن و حسینی همین شایعه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل