بازدید 7093

گزارش‌صداوسیما از برنامه‌های‌آموزشی به‌کمیسیون‌آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی برنامه‌های آموزشی سازمان صداوسیما در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: مقرر شد این سازمان گزارش از برنامه‌های آموزشی به این کمیسیون ارائه کند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 07 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) این کمیسیون اظهار داشت: بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) دستور کار نخست کمیسیون آموزش و تحقیقات بود.

وی افزود: این طرح پیشنهاد سیدمحمد مولوی نماینده آبادان بود که بر همین اساس پیشنهاد شده که کارفرما معادل یک درصد از حقوق پرداختی به مستخدم خود را به حسابی نزد خزانه داری کل کشور برای توسعه آموزش در مناطق محروم اختصاص دهد که بعد از بحث و بررسی این موضوع مقرر شد این طرح به کمیته آموزش و پرورش این کمیسیون ارجاع شده تا بررسی بیشتری شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: دعوت از مسئولان سازمان صدا و سیما جهت بررسی موضوع آموزش از طریق رسانه ملی دستوری بعدی این کمیسیون بود که نمایندگان ضمن تأکید بر ادامه آموزش دروس از طریق صدا و سیما بر تقویت این برنامه‌های تأکید کردند ضمن اینکه مقرر شد گزارش جامعی از عملکرد و برنامه‌های صداوسیما در حوزه آموزش به کمیسیون آموزش ارائه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی