بازدید 20299
۵
سرمربی استقلال حاشیه کاپیتان معترض را توجیه کرد

دلیل ناراحتی شدید وریا بعد از تعویض فکری

کد خبر: ۱۰۳۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 05 February 2021

سرمربی استقلال گفت: می‌توانستیم اختلاف را بیش‌تر کنیم اما به هر حال مهدی قائدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و در این شرایط باید تصمیم بهتری برای زدن ضربه پنالتی می‌گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود فکری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. باوجود به این بارندگی بازی خیلی خوبی شد. تیم نساجی با برنامه‌ای که داشتند بازی بسته‌ای را ارائه دادند و در این بازی بسته دنبال یک امتیاز بودند و از طرف دیگر با ضد حمله به ما ضربه بزنند اما خداراشکر بچه‌های ما با حوصله و با آرامش بازی کردند.

او ادامه داد: بازیکنان در دقایقی از نیمه دوم داشتند عصبی می‌شدند اما خداراشکر خودشان را کنترل کردند. در مجموع حق‌مان پیروزی بود و با تک گلی که زدیم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم روندمان را به همین شکل حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی‌مان را نگه داریم و رو به جلو برویم. ما هم پیش بینی کردیم نساجی از جلو فشار بیاورند و هم این‌که بازی بسته‌ای ارائه دهند و فضاها را بگیرند و دنبال ضدحمله باشند.

فکری با بیان این‌که در نیمه اول با سه دفاع شروع کردیم، گفت: در نیمه دوم با همین سه دفاع بازی کردیم اما تاکتیک‌مان را تغییر دادیم و خوشبختانه به گل رسیدیم. موقعیت‌های زیادی هم نیمه دوم به وجود آوردیم و می‌توانستیم اختلاف را بیش‌تر کنیم اما به هر حال مهدی قائدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و در این شرایط باید تصمیم بهتری برای زدن ضربه پنالتی می‌گرفت اما خداراشکر توانستیم سه امتیاز بازی را کسب و جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

او درباره ناراحتی وریا غفوری پس از تعویضش گفت: وریا پس از این‌که کارت زرد گرفت کمی عصبی شد و توپ کم به او می‌رسید. یک جا هم به من گفته بود به من توپ نمی‌رسد و سر همین موضوع عصبی شد و کارت گرفت. بعد از کارت به من اشاره کرد که تعویضش کنیم و بعد از تعویض مستقیم به رختکن رفت. ناراحتی وریا به این دلیل بود که توپ به او کم می‌رسید.

سرمربی درباره داوری بازی گفت: قضاوت داور در مجموع خوب بود و جا دارد از تیم تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم. امروز مشکل خاصی نداشتند و خیلی خوب بازی را کنترل کردند و سوت زدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ووریا به خاطر فوت انصاریان روحیه خوبی نداشت معلوم بود
آره توپ بهش نرسید عصبانی شد. حداقل یه بهونه دیگه بیار.به شعور مردم توهین نکن.
وقتی می برید یادتان میره که یه دست هایی در کاره که شما قهرمان نشید!
آقای فکری اگر این بازی رو نمی بردید، باز هم همینطور درباره داور و نحوه قضاوت او صحبت میکردی؟
یا اینکه دوباره میزدی تو جاده خاکی و از نحوه برنامه بازیها و تعداد روزهای بین 2 بازی صحبت میکردی و می گفتید که عده ای ناراحت هستند که ما در صدر جدول هستیم؟
آقای فکری یک مقدار به نحوه سخن گقتن خودتان جلوی دوربین تلویزیون فکر کنید، اول حرف خودتان را یک بار مزه مزه کنید بعد آن را جلوی دوربین صدا و سیما برای چند میلیون مخاطب بازگو نمایید.
بااینکه درصحنه برخورددفع توپ مدافع به بازیکن خودی نساجی ،اعتراض شدیدی داشتی واگه نمی بردی داورخیلی بدمیشداما بازم چون گفتی داورخوب بود،بایدمجسمه این داوررا تومیدون انقلاب تهران نصب کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر