بازدید 27539

نامگذاری دو خیابان تهران به نام میناوند و انصاریان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام مرحوم میناوند و انصاریان، گفت: از ابتدای شورای پنجم ۵۵۰ نام‌گذاری معبر و ‌خیابان در پایتخت انجام گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 04 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره نامگذاری خیابانی به نام مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان، اظهار داشت: پیشنهاد نامگذاری دو خیابان به نام این افراد در نظر گرفته شده است ولی هنوز در کمیسیون نامگذاری مطرح نشده و بررسی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود به دلیل تعداد زیاد نامگذاری در خیابان‌های تهران دیگر خیابانی برای نامگذاری جدید باقی نمانده است، گفت: خیر این چنین نیست، تهران ۷۰ هزار معبر دارد و از ابتدای شورای پنجم و طی سه سال گذشته فقط ۵۵۰ نام‌گذاری در پایتخت انجام گرفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این تعداد نامگذاری کمترین میزان نام‌گذاری در ۵ دوره گذشته شورای شهر بوده و در دوره‌ای از فعالیت شورا در زمان‌های گذشته، ۳ هزار نامگذاری معابر و خیابان‌های تهران صورت گرفته است.

حق‌شناس گفت: به دلیل اینکه نام‌گذاری‌ها در شورای پنجم به صورت متفاوت انجام گرفته، برخی گمان می‌کنند که تعداد نامگذاری‌ها بسیار زیاد بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۱
شورای شهر مسخره که با شعور مردم بازی میکنه!!!!!!!!!!!!
نوشدارو پس از مرگ سهراب؟؟؟!!!!!!!!

تجربه ی نامگذاری خیابانی به نام استاد شجریان را که دیدید چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کند این تجربه برای انصاریان و میناوند پیش نیاد، در ضمن خدا کنه یاد بگیریم که افراد را تا زنده هستند تکریم کنیم، نه پس از مرگشان!!!!
روحشان شاد، اما ببخشید این دو نفر مگه کی بودن و چه افتخاراتی داشتن که باید خیابان به نامشان گذاشته بشه؟! اون همه چهره هنری و علمی که به معنای واقعی مفاخر ایران زمین هستند و هر سال از دنیا میرن چرا کسی اهمیتی نمیده؟!
این جور تصمیمات جنبه پوپولیستی و فریبکارانه داره
متاسفم
این شورای شهر کارنامه کاری‌اش در امور شهریش ختم میشود فقط به نام گذاری خیابانها،والا حمل و نقل عمومی ،ایجاد فضای سبز ...که کار مردم است؟؟؟
هنرتون فقط همینه .منتظرید طرف بمیره بعد واسش یکاری کنید.چه بدرد این دو مرحوم میخوره؟ مهم زندگیه که توی این ملک بی ارزش شده.حالا این دو مرحوم اسم و رسمی داشتنه بقیه پنجاه شصت هزاری که خودتون میگید فوت شدنه چیکار کنند اونها هم براشون نامی هست؟
ادم تا زنده است باید زندگی کنه
من کاری به این ۲ مرحوم ندارم. ولی واقعا ایندو بزرگوار، آنقدر اهمیت دارن که بخواد خیابون به اسمشون زد؟؟ یعنی ما مشاهیر بزرگتر نداریم؟؟؟
چراااااا به چه دلیل? چون کرونا گرفتن و فوت کردن? یه خیابون هم به اسم مادربزرگ من بکنین
خیابون کم نیارید
اسم دانشمندان فکر کنم واجبتره
شورای شهر تهران کاری جز تغییر نام اصیل خیابون ها و معابر رو نداره؟ نام گذاری خیابون یه اصولی داره
من طرف دار ناصر حجازی بودم ولی بدون رضایت اهالی اسم خیابان فردوس غرب رو که به این نام معروف بود رو تغییر دادن که چی؟
حالا هم مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان آخه چرا؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل