بازدید 7234

انسداد مسیر فاضلاب شهرک صنعتی پرند به رودخانه‌شور

فرماندار رباط‌کریم در خصوص آتش‌سوزی نیزار‌های اطراف رودخانه شور، گفت: مدیریت آب و فاضلاب شهر پرند به قید فوریت نسبت به مسدود کردن ورودی‌های فاضلاب به شهر پرند و اداره محیط زیست شهرستان نسبت به مسدود کردن ورودی‌های فاضلاب شهرک صنعتی پرند به رودخانه شور که باعث رشد نیزار‌ها می‌شود، اقدامات لازم را معمول کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶ 02 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از پرند، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم بعدازظهر امروز در خصوص آتش‌سوزی‌های حادث شده در هفته گذشته در نیزار‌های اطراف رودخانه شور شهر پرند که باعث گله‌مندی شهروندان شده بود، ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد مدیریت بحران برای مهار و خاموش کردن آتش، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفاظت از اکوسیستم طبیعی منطقه و برای تکرار نشدن این اتفاق نامیمون، مدیریت امور آب شهرستان به قید فوریت، مکلف به نصب تابلو و علایم هشداردهنده برای جلوگیری از آتش‌سوزی و ممنوعیت شکار حیوانات و شنا شد.

وی در ادامه گفت: برای جلوگیری از تکرار این موضوع، نیاز به همراهی مردم و حضور شبانه‌روزی مسؤولان متولی را دارد که اقدامات لازم در این زمینه محول و به طور مرتب تحت کنترل است. همچنین برای بررسی علل و ریشه‌یابی آتش‌سوزی‌ها در نیزار‌های رودخانه شور، کمیسیون ویژه‌ای تشکیل و موضوع تا حصول نتیجه، تحت بررسی و اقدام قرار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم با تأکید بر نظارت و گشت مشترک اطراف رودخانه، عنوان کرد: اداره‌های محیط زیست، منابع طبیعی امور آب و نیروی انتظامی به طور مستمر به ویژه در روز‌های پایانی هفته به لحاظ حضور شهروندان در اطراف این رودخانه به حالت آماده‌باش قرار گیرند. همچنین برای ریشه‌کنی این موضوع همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه آتش‌نشانی، شرکت عمران، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در کنار امور آب الزامی است.

ملکشاهی در ادامه با بیان مسدود کردن ورودی‌های فاضلاب به شهر پرند، ابراز کرد: مدیریت آب و فاضلاب شهر پرند به قید فوریت نسبت به مسدود کردن ورودی‌های فاضلاب به شهر پرند و اداره محیط زیست شهرستان نسبت به مسدود کردن ورودی‌های فاضلاب شهرک صنعتی پرند به رودخانه شور که باعث رشد نیزار‌ها می‌شود، اقدامات لازم را معمول کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی