بازدید 13685
۲

نصب سانتریفیوژهای جدید در نطنز و فردو

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در وین از نصب سانتریفیوژهای جدید در تاسیسات نطنز و فردو در چارچوب گام‌های کاهنده ایران ذیل برجام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 02 February 2021


به گزارش تابناک، کاظم غریب آبادی روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در توییتر نوشت: ضمن سپاس از دانشمندان سختکوش هسته ای کشورمان، دو زنجیره ۳۴۸ تایی از سانتریفیوژهای آی.آر.دو.ام با ظرفیت تقریبی چهار برابر نسبت به نوع آی.آر.یک با موفقیت در نطنز نصب شده و در حال کار با یو.اف.شش هستند.

وی با بیان اینکه «نصب دو زنجیره سانتریفیوژهای آی.آر.شش هم در فردو آغاز شده است» افزود: نصب تعداد بیشتری از سانتریفیوژهای جدید، در راه است.

سفیر کشورمان در همین حال خاطر نشان کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی هنوز قادر به انجام فعالیت های راستی آزمایی است و از پیشرفت های برنامه ریزی شده در این زمینه، مطلع می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
قبلش از اتصالی نداشتن آژیرهای خطر تهران اطمینان پیدا میکردید ، بعد !!!!!!
نصب کردن سانتریفوژ نباید ابزاری برای برگرداندن طرف مقابل به تعهداتش باشد. بلکه نصب کردن سانتریفوژ کاربرد واقعیش راه‌اندازی دریافت برق از انرژی اتمی است. لطفا همین کار را به جد آغاز کنید و شروع به تولید برق از انرژی اتمی را سرلوحه کار خود قرار دهید. هرچیزی باید برای کاربرد واقعی اش باشد و اگر برایش کاربرد الکی پیدا کنید فرقی با ماکت و اسباب‌بازی نمی‌کند و در نهایت حاصلی جز شکست ندارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار