بازدید 7269
۱

شجاعی: اصلاح‌طلبان دیگر سراغ نامزد نیابتی نخواهند رفت

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت و اگر نامزد اصلاح‌طلب توانمندی داشته باشیم از او حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 02 February 2021
شجاعی: اصلاح‌طلبان دیگر سراغ نامزد نیابتی نخواهند رفت


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، زهرا شجاعی در نشست مجازی این تشکل اصلاح‌طلب، در پاسخ به پرسشی درباره نامه ۱۲۶ فعال اصلاح‌طلب به سیدمحمد خاتمی و انتقاد از نهاد اجماع‌ساز، گفت: از این نامه بوی مخالفت احساس نمی‌شود، بلکه در این نامه طرح و پیشنهاداتی مطرح شده است. حتی برخی از افراد امضاکننده نامه عضو نهاد اجماع‌ساز جدید اصلاح‌طلبان هستند. طرح‌های مطرح شده برای ما ارزشمند است و وظیفه این نهاد اخذ نظرات اصلاح‌طلبان و به کار بستن این پیشنهادات است.

وی افزود: به نظر نمی‌رسد این دلیل مخالفت باشد، برخی از این طرح‌ها مانند «سرا» و ایجاد بانک اطلاعاتی از اصلاح طلبان، در شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان هم مطرح شده بود که کاربردی هستند.

شجاعی با بیان اینکه این نهاد، کمیته و کارگروه دارد که از صاحب‌نظران مختلف دعوت خواهد کرد، ادامه داد: آنچه مهم است اراده برای وحدت و انسجام است که خوشبختانه وجود دارد. دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره نامزد اصیل یا ائتلافی (نیابتی) اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هنوز به موضوع مصادیق در انتخابات ورود نکرده ایم و مصوبه ای نداشتیم اما معتقد هستم که دیگر سراغ نامزد نیابتی و ائتلافی نخواهیم رفت. دیدگاه آقای خاتمی هم این است که از نامزد اصلاح طلب توانمند که ما توان دفاع از او را داشته باشیم و او هم توان انجام کار را داشته باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد. در غیراین صورت با ارائه برنامه، نظام و دولت آینده را یاری خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلبان یا نیان یا اگر میان با قوی ترین کاندیداشون بیان!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار